Avatar billede salihb Nybegynder
04. april 2007 - 01:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med Nero plug-in! MP3 og WMA filer kan ikke tilføjes!

Når jeg flytter en musikfil ind i nero express eller burning rom vinduet, giver den mig fejlmeddelelsen:
"En eller flere filer kunne ikke tilføjes til kompileringen.
Filerne kan muligvis tilføjes, hvis der installeres en dedikeret plug-in.
D:\musikfilernes placering\mp3 filens placering."
Og ved wma filer skriver den:
"En eller flere filer kunne ikke tilføjes til kompileringen.
Hvis du vil tilføje understøttelse af wma-filer, skal du hente og installere WMA-plug-in fra http://www.nero.com
D:\musikfilernes placering\wma filens placering"
Jeg har gennemrodet hele verdens forummer med google og har tjekket hele nero's hjemmeside ud og ind men kan simpelthen ikke finde frem til hvad der er galt!
Det skal lige siges at jeg bruger en fuld version af Nero ultra 7.8.5.0 DA som er den nyeste udkommende og jeg har installeret MP3 Pro plug-in'et (hvilket normalt er inkluderet i premium og ultra edition) og jeg har også prøvet at installere nero codec packagen fra:
http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Codec-Packs-Video-Codecs/Nero-Mega-Plugin-Pack.shtml
Og lige en ting til!
Jeg flyttede også en plug-in fra nettet ind på mappen "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\AudioPlugins" som hedder nxLame.dll. Det skal lige siges at version nummeret var højere på den dll fil jeg hentede fra nettet!
PS. JEG VIL IKKE HØRE NOGLE SVAR OM AT JEG SKAL FJERNE OG GENINSTALLERE NERO DA JEG HAR GJORT DETTE FLERE GANGE UDEN RESULTAT!
Håber der er en der har haft erfaring med dette problem som nero ikke selv kan løse!
Avatar billede nva Praktikant
04. april 2007 - 09:12 #1
Avatar billede salihb Nybegynder
04. april 2007 - 15:01 #2
ja desværre den havde jeg også prøvet inden jeg fik dit post...
den fortæller mig bare at jeg bruger en nyere version af nero og at jeg skal fjerne den nye version og installere dette plug-in efter??? Det giver jo ikke nogen meneing så jeg slettede det!
Avatar billede klapiii Nybegynder
12. april 2007 - 17:11 #3
Jeg har samme problem, giv lyd hvis du finder en løsning Salihb - Tak:-)
Avatar billede salihb Nybegynder
13. april 2007 - 10:20 #4
desværre har ikke sev fundet en løsning endnu...
tror vi bliver nød til at vente på endnu et "huge" update fra nero!
Det kommer til at tage sin tid!
Avatar billede salihb Nybegynder
12. juli 2011 - 07:10 #5
.