Avatar billede zcary Nybegynder
03. april 2007 - 23:57 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Mistede mails ved sletning af identitet

Jeg har det problem at jeg er kommet til at slette en hel identitet med flere hundrede vigtigere mails i, som jeg ikke fik gemt i en backup.

Jeg har så fundet nogle filer der hedder fx Indbakke.bak, Udbakke.bak, Sendt Post mf. de fylder mange megabytes så jeg tror at mine mails er gemt i dem. Men de kan ikke åbnes.

Så mit spørgsmål til jer klog hoveder er hvad skal jeg gøre ???
Avatar billede screem_brille Novice
04. april 2007 - 00:04 #1
du importerer dem via filer -> importer i outlook express.
Avatar billede screem_brille Novice
04. april 2007 - 00:05 #2
hov du skriver Indbakke.bak, Udbakke.bak, normalt hedder OE filer *.DBXm hvilket program har du benyttet til at lave en backup ?
Avatar billede snowball Novice
04. april 2007 - 00:21 #3
Ifølge http://support.microsoft.com/kb/918069 er .bak filerne en backup af dine .dbx filer, så måske du kan importere dem efter du har omdøbt .bak filerne til .dbx.
Avatar billede zcary Nybegynder
04. april 2007 - 11:42 #4
Har ikke lavet nogen backup fandt filerne i parpirkurven
Avatar billede snowball Novice
04. april 2007 - 11:43 #5
Den artikel jeg linker til, beskriver også at du kan finde dem der :)
Avatar billede zcary Nybegynder
04. april 2007 - 14:56 #6
Jeg har løst problemet.. måske på en lidt underlig måde men jeg kunne ikke have gjort det uden jeres hjælp.

TAK :)
Avatar billede snowball Novice
04. april 2007 - 18:08 #7
OK, det var godt :)