Avatar billede kivi Nybegynder
03. april 2007 - 18:25 Der er 5 kommentarer

ka nikke læse dvdér

jeg har et hiachi  video camera der bruger skiver, de skiver kan jeg ikke se når jeg lægger dem ned i dvd rommen , jeg kan godt se hvad jeg har optaget på cameraet ,jeg bruger pinnacle 10 og cyberlink powerdirector express til redigering men der kan jeg heller ikke se dem , skiverne er memorex dvd 80 mm .
jeg bruger xp pro med media player 11.
hjælp hjælp
Avatar billede hcma Novice
03. april 2007 - 19:00 #1
er det "kun" skiverne derfra, du ikke kan læse ?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
03. april 2007 - 21:49 #2
Din optager skriver sikkert i et "hemmeligt" Hitachi-komprimeret format.
-og du bliver nødt til hver gang at overføre fra kamera til computer via dit kabel.

Nu bliver formatet pakket ud og lagt ind i det rigtige format.
-men du må også kunne læse mere herom i din betjeningsvejledning.

Det kan også have noget med "Long Play" funktionen at gøre . . .
-jeg har nemlig samme problem med min Phillips DVD-recorder (sådan en der står i stuen til TV'et)
Den er det eneste sted jeg kan læse de skiver den brænder.

Jeg troede en gang det ville være så fedt at optage en masse film og medbringe på den bærbare, men desværre ikke!
Avatar billede kivi Nybegynder
06. april 2007 - 08:58 #3
undskyld at jeg ikke harsvaret før jeg overføre via usb kabel men det hjælper ikke jeg har nærmest indtryk at pcén blokere og så virker det som om den fryser
Avatar billede kivi Nybegynder
06. april 2007 - 09:01 #4
jeg kan læse dvd cdér det er først når jeg lægger skiven direkte i drevet
Avatar billede hcma Novice
06. april 2007 - 13:20 #5
kive  >>  læg selv svar her og opret er nyt spørgsmål i den rigtige katagori.
denne her er forbeholdt Adobe Illustrator og jeg tror ikke du har store chancer for at få hjælp her.