Avatar billede flipperfin Nybegynder
03. april 2007 - 18:12 Der er 1 kommentar

Helt losts mht. min nye computer - omkr. startup

Har lige købt noget hardware;
CPU: Core2Duo E6400

Bundkort: ASUS P5N-SLI

GFX: Asus EN8800GTS/HTDP/320M, PCI-E

RAM: 2x1024mb Kingston DDR2-667, 2x1024MB, CAS 5

Installationen osv går fint, men nu hvor jeg tænder computeren, starter den med at vise ASUS P5N-sli skærm (eller hvad man kalder det), og så spørger den om man vil åbne computeren i fejlsikret tilstand, men ligemeget hvad jeg vælger så hopper den bare tilbage til ASUS billedet, og kan blive ved sådan.

Jeg ved simpelthen ikke hvad der er galt, nogen der gør?

Ps. har en 400W psu.

PPs. har også prøvet at bytte om på ram og alt det der, men ingen løsning :( Håber virkeligt der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede hugodell Nybegynder
07. maj 2007 - 00:25 #1
Hej
Er ikke sikker. Men hvis du kun har 1 grafikkort i,
skal du muligvis i Bios og deaktivere SLI.