Avatar billede joyfoto Nybegynder
02. april 2007 - 13:29 Der er 3 kommentarer

MSN klient på egen hjemmeside

Jeg har en hjemmeside, hvor jeg gerne vil give lidt bedre support end blot hvad email kan tilbyde. Da jeg som regel har MSN kørende det meste af dagen, kunne det jo være oplagt at bruge dette til at assistere en bruger der er online.

Nu er det jo ikke alle der ønsker at sætte hvem som helst på deres MSN og jeg er måske heller ikke interesseret i at have alle anonyme på men kontakt liste... så derfor tænkte jeg:

Kunne man ikke have en webbaseret klient på sin hjemmeside. Den skulle så virke sådan at når man skrev på hjemmeside, så poppede det op i min MSN som en bestemt bruger, som jeg havde oprettet på forhånd. På den måde kan jeg styre hvornår jeg vil yde support, og brugerne kan stadig være anonyme og stille spørgsmål.

Det jeg søger er hints til sådan en klient til hjemmeside, som jeg kan prædefinere til kun at kunne snakke med en bestemt bruger. Alternativt, input til en anden løsning, som ikke krævede jeg behøvede at have mere end min MSN klient kørende på min PC.

Kunne man ikke have en MSN bruger som kan satte på sin kontakt liste og så
Avatar billede leif Seniormester
02. april 2007 - 13:37 #1
Jeg har 2 MSN konti, en åben og en lukket !

Så bruger jeg Windows Live Messenger til den ene og Windows Messenger til den anden når jeg kører med dem på samme maskine !
Avatar billede leif Seniormester
02. april 2007 - 13:40 #2
Når jeg siger åben mener jeg at den er offentlig kendt og står fx. flere steder her på Eksperten, hvor imod den lukket er personer som jeg har tiltro til !
Avatar billede joyfoto Nybegynder
02. april 2007 - 13:53 #3
Hej Leif - det koncept forstår jeg godt. Desværre løster det ikke lige problemstillingen med at jeg gerne vil tilbygge en anonym chat funktion på min hjemmeside. En potentiel kunde vil jo være nødt til at have MSN, en MSN konto og skulle addere mig til sin egen liste.

Jeg ville jo gerne blot have en simpel chat funktion på hjemmesiden, og så undgå at skulle have en ekstra klient kørende på min egen pc.