Avatar billede luffe10 Nybegynder
01. april 2007 - 22:25 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

geforce 6200 go

Hej har et lille problem med min bærbar

der sidder et geforce 6200 go grafik kort i, men kan ikke opdatere den. De opdatninger der ligger på nvidias hjemmeside dur ikke.
hvad gør jeg for at få opdateret det kort?
køre windows xp

med venlig hilsen
luffe10
Avatar billede huset Praktikant
01. april 2007 - 22:30 #1
Hent det på producentens hjemmeside af din laptop
Avatar billede huset Praktikant
01. april 2007 - 22:31 #2
Avatar billede luffe10 Nybegynder
01. april 2007 - 22:31 #3
den er fra 2005 findes der så ikke en nyre version?
Avatar billede huset Praktikant
01. april 2007 - 22:37 #4
Nej de opdateres ikke som drivers til desktop
Avatar billede huset Praktikant
01. april 2007 - 22:38 #5
Det var et svar
Avatar billede huset Praktikant
01. april 2007 - 22:39 #6
..
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. april 2007 - 09:07 #7
Go kort fra GForce og mobillity kort fra Radeon laver nvidia og ati bare ikke drivere til. Der skal man ud og finde moddede drivers der understøtter bærbar kort..

Omega drivers som huset foreslår er et sted man kan få moddede drivers. De er dog lidt hurtigere til ATI drivere og forsømmer lidt deres GForce drivere, desværre. Mener deres nyeste GForce er baseret på en driver i 66 serien hvilket er rimeligt gammelt. Til GForce kort synes jeg selv at NGO laver nogle helt suværene drivere

http://www.ngohq.com/home.php?page=nvidia dette er til WinXP pro 32 bit

Ellers er der som huset nævner http://www.omegadrivers.net/ og så er der også http://www.dna-drivers.com/  personligt er jeg til NGO til GForce kort
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. april 2007 - 10:10 #8
Så jo, der findes nyere versioner end en fra 2005
Avatar billede huset Praktikant
02. april 2007 - 10:27 #9
Ikke fra officielt sted - drgonzo ;)
Ja, der findes nyere drivers, men ikke nogen lavet fra hovedsædet
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. april 2007 - 11:02 #10
NGO er faktisk NVidia certificerede og deres drivere har som regel et højere nummer end nvidias egne da deres mods bruges i nvidias næste drivers. Det samme gælder i øvrigt for omegas radeon drivere.
Så som tommelregel - GForce drivere fra NGO og radeon drivere fra Omega :)

Men fra prodcenterne kommer der ikke nyt, eller det er ihvertfald super sjældent..
Avatar billede huset Praktikant
02. april 2007 - 11:07 #11
Jep :)
Men at de er nVidia certificeret gør ikke de er lavet af nVidia :)
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. april 2007 - 11:33 #12
næ men det gør dem ikke mindre gode. Du foreslår da selv omega driver, hvordan er det lige pludseligt blevet så vigtigt at pointere de ikke er officielle når jeg foreslår dem?

Den omega driver du foreslår er bygget på 66.xx driveren fordi GForce delen af omega drivers stort set har stået stille i et år. NGO driveren er bygget på 97.xx driveren og dermed det nyere.. Hvad er problemet???
Avatar billede huset Praktikant
02. april 2007 - 14:12 #13
Det er ikke kritik
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. april 2007 - 14:42 #14
men påpeges skulle det søreme
Avatar billede huset Praktikant
02. april 2007 - 14:57 #15
slap nu af drgonzo!

Du kommenterede da også mit indlæg:
Kommentar: drgonzo

Sådan er det når du ikke er alene herinde :D
Avatar billede drgonzo Praktikant
03. april 2007 - 10:36 #16
Ja, fordi du foreslår en forældet driver, sjovt at du ikke skriver hvor frygtelig uofficiel den er når du selv foreslår omega
Avatar billede huset Praktikant
03. april 2007 - 16:11 #17
Det er da derfor jeg skriver

Kommentar: huset

Vil du bare diskutere?
Avatar billede huset Praktikant
15. april 2007 - 08:25 #18
feedback tid?
Avatar billede huset Praktikant
22. april 2007 - 16:16 #19
feedback tid?
Avatar billede kalkaer Nybegynder
30. april 2007 - 12:34 #20
Hejsa...
jeg har også et problem med et GF 6200. Når jeg vil se en film på min pc'er (stationær) så bliver den BARE langsom og jeg får så afvide at min mediaplayer ikke svare, når jeg har fjernet driveren til grafikkortet kan jeg sagtens se en film. Jeg har prøvet at opdater driveren men lige lidt hjalp det, så nu er jeg gået tilbage til mit gamle kort som er et GF 2MX ikke det bedste. Nogen der kan fortælle hvad mit problem er???
Avatar billede drgonzo Praktikant
12. juni 2007 - 18:29 #21
Mon ikke det var en ide med noget feedback eller få afsluttet spm, vi hjælper ikke for sjov