Avatar billede itee Nybegynder
01. april 2007 - 00:36 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Bedste Keylogger ?

Hej

Jeg har et par PC'ere herhjemme i kabel netværk og trådløst, bag en router/firewall, som jeg gerne vil installere markedets bedste Keylogger + overvågning på.

Jeg ønsker at købe det bedst tænkelige produkt - som skal kunne ALT, inkl. MSN, Chat, Outlook og alt andet tænkeligt.

Det ville være et ekstra plus, hvis jeg kunne logge på PC'en remote samtidigt med det sker, således jeg kan se hvad der reelt sker på skærmen, altså se præsis det samme som den bruger der benytter mine PC'ere - inkl. se musen bevæge sig mv.

Eller er sidste ønske ikke inkluderet i nogen form for keyloggers?

Der må selvfølgelig ikke være skumle trojaner mv. med i det program man køber, således 3. parts person kan udnytte at jeg installere det, det er kun mig der skal kunne drage nytte af det.

Hvad er Jeres bedste bud¨/ evt. 2 bedste bud - hvis keylogger og remote overvågning er nødvendigt i 2 seperate software køb?

Vær ikke bange for at svare, selvom der er andre der kommer med deres bedste bud, måske vil jeg købe allesammen og teste dem igennem, for derefter at skrive mine erfaringer her.

På forhånd tak.

;) Itee
Avatar billede off-line Nybegynder
01. april 2007 - 00:49 #1
Itee er en bruger, som ikke gider følge op på sine egne spørgsmål. Han lover rask væk 200 point af gangen. Lukker så pludseligt og snupper alle point selv, gotfred
Avatar billede itee Nybegynder
01. april 2007 - 02:08 #2
Gotfred er hermed meldt for chikane til eksperten.dk

Den sag som har lavet tudefjæs på Gotfred - kunne han ikke selv referere til, men linket er: http://www.eksperten.dk/spm/749074

Eftersom deltagerne her ikke havde benyttet svar muligheden, men kun kommentar, har de fraskrevet sig at komme i betragtning til point. Man skal ikke bede folk ændre deres kommentar til et svar, for at kunne tildele dem point. Det er ganske unødigt og dobbelt arbejde for enhver. Alle kan komme med deres svar på lige fod, og så kan spørgsmåls stilleren selv afgøre hvem han tildeler pointene iblandt dem som er kommet med et svar.

Få dig et liv Gotfred ud over at tude over 200 point du ikke selv ønskede at komme i betragtning til. Dvs. ikke de 400 point du selv referere til på linket, det havde du heller ikke opfattet korrekt.
Avatar billede leif Seniormester
01. april 2007 - 11:48 #3
OFFTOPIC: itee -> Dvs. nu er jeg den type at jeg glemmer gerne at hakke svar af så afskriver jeg mig automatisk chancen for at få den anderkendelse der ligger i et accepteret svar ?
Avatar billede leif Seniormester
01. april 2007 - 11:52 #4
Men til spørgsmålet: Hvorfor en Keylogger, det installerer man normalt kun hvis man ønsker at vide ALLE taste tryk der sker på maskinen, ergo får du også Password og lign.

Hvad er det du vil overvåge ?
Avatar billede off-line Nybegynder
01. april 2007 - 11:59 #5
http://www.eksperten.dk/spm/749073
Og så synes jeg i øvrigt, at det er usympatisk, at du vil belure de som benytter
dine computere. Jeg mener at kunne huske, at den slags spørgsmål før er blevet
lukket af admin, med den begrundelse, at eksperten ikke skal bruges, til at besvare
den slags spørgsmål.
Avatar billede off-line Nybegynder
01. april 2007 - 12:05 #6
Og så lige en ting til. Det er ikke dig som laver reglerne her på eksperten.
Du må følge dem, ligesom vi andre må følge dem. Du er ikke over reglerne.
Avatar billede huset Praktikant
01. april 2007 - 12:13 #7
Hertil er det ulovligt at benytte keyloger og efterspørge det herinde *LOL*
Du er selv anmeldt nu
Avatar billede off-line Nybegynder
01. april 2007 - 12:17 #8
Med din latterlige dårlige karma til mig, er du selv ude om, at jeg fortsætter her.
Du har nemlig igen demonstreret din dårlige karakter, ved ikke at sætte dit navn på.
Du kræver særregler for dig selv her på eksperter, du vil belure dine medmennesker
og giver dårlig karma uden navn. Dårlig karma fra dig er da bare til at grine af:)
Avatar billede off-line Nybegynder
01. april 2007 - 13:54 #9
Du har fået en dårlig karma, ser jeg. DEN ER IKKE FRA MIG. Ingen brugere har en
dårlig karma fra mig, hverken med eller uden navn.
Avatar billede itee Nybegynder
01. april 2007 - 17:59 #10
Gotfred kan jeg kun grine af, han lever åbenbart i en lille smal verden hvor det kun gælder om at score point, selvom man ikke kommer med et svar der løser spørgsmålet, og kun kommenterere. jeg ønsker også at vide alle tastetryk mv. - det er hele formålet med en keylogger. Det er ikke ulovligt at benytte keyloggere på egne maskiner, men som jeg hører fra mange af mine venner og kollegaer er Eksperten.dk kun for amatører der ikke selv er inde i tingene. Så glem det, jeg finder et forum med seriøse folk. Dem som glemmer at hakke af i svar er korrekt glemsomme og selv ude om det = svar til både leif og gotfred. Lukkes.
Avatar billede kalp Novice
01. april 2007 - 18:07 #11
Ja vi er amatører herinde:)

Vi vil nemlig gerne hjælpe dig med noget som opfattes ulovligt i henhold til ekspertens regler, så vi kan få deaktiveret vores konti.

Personligt har jeg i mine mange år på Eksperten udelukkende ventet på dit spørgsmål så jeg kan besvare det og få deaktiveret min konto kort efter:)

--------------------------------------------------------------------------------

Ekspertens brugere er ikke amatørere, men vi er brugere som sætter os ind i det regelsæt Eksperten har defineret og det burde du måske også selv gøre før du stiller denne type spørgsmål.

En keylogger er ikke ulovlig i sig selv, men den misbruges nemt og derfor kan dette spørgsmål ikke besvares af os.
Avatar billede itee Nybegynder
01. april 2007 - 18:16 #12
En keylogger er ikke ulovlig i sig selv, og den misbruges kun, hvis man ikke selv fatter at konfigurere det. Men never mind, I får ret og jeg får fred. På eksperten.dk kan man ikke engang lukke sin konto, amatør site.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
01. april 2007 - 18:24 #13
Du kan da sagtens lukke din konto.
klik på konto i menuen i toppen og herunder vælger du Luk konto
Avatar billede itee Nybegynder
01. april 2007 - 18:27 #14
Ja, men så går der 5-10 minutter inden der kommer en mail fra Eksperten.dk hvor jeg skal bekræfte min email adresse. Herefter kan jeg logge ind igen. Amatøragtigt, der burde komme en mail som oplyser, at du har valgt at lukke din konto, klik på linket for at acceptere dette, hvorefter man ikke kan logge på mere. Men hvad kunne man forvente sig, jeg skal nok få den lukket.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
01. april 2007 - 18:27 #15
Jeg kan ikke lade være med at undre mig over hvordan det på nogen måde kan UNDGÅ at være misbrug hvis man uden samtykke installerer en keylogger på andres maskiner.
Avatar billede itee Nybegynder
01. april 2007 - 18:39 #16
Jeg kan ikke lade være med at undre mig over at folk ikke kan læse, jeg har skrevet det er MINE EGNE = M I N E  E G N E !!!
Avatar billede off-line Nybegynder
01. april 2007 - 18:41 #17
itee > Du vil lukke din konto på Eksperten, skriver du. Det er da rart at se,
du kan skrive noget, man kan have sympati for. Tak for det:-D
Avatar billede itee Nybegynder
01. april 2007 - 18:44 #18
Ja, dels for at slippe for barnlige kommentarer fra dig, du har vist andet at leve for end at kommentere med barnlige og useriøse kommentarer, og klynke fordi du ikke får point for et svar der ikke kan bruges, og fordi det endvidere var skrevet som kommentar og ikke et svar. Piv - Piv... så jeg er glad for at kunne glæde dig, og slippe for synet af dig. Du skulle hellere tage din skoletaske og lave dine lektier, så du kan komme i 9. klasse efter sommerferien.
Avatar billede off-line Nybegynder
01. april 2007 - 18:55 #19
itee > Du har vist fået point på hjernen. Det er dig åbenbart umuligt at fatte,
at det drejer sig om, at du opfører dig uanstændigt. Men anstændighed er vist
heller ikke noget du går op i, hverken her på E, eller over for de intetanende
personer, som skal være ofre for din keylokker-luren.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
01. april 2007 - 18:57 #20
Itee, du har vist ikke fanget pointen - lige så snart du kan installere det på din egen PC, kan du også gøre det på enhver anden, og det samme gælder enhver der måtte læse spørgsmålet og se et link til den keylogger du spørger efter. *DERFOR* besvarer vi ikke den slags spørgsmål her.
Avatar billede snowball Novice
01. april 2007 - 19:50 #21
Der er flere punkter i denne sag, men lad mig starte fra en ende af:

* Spørgsmålet ER ulovligt i henhold til Ekspertens regelsæt eftersom løsningen er noget der kan bruges ulovligt.

Det kan godt være at "itee" ville bruge det i et lukket miljø på hans egne PC'ere hvor brugerne er gjort bekendt med at de bliver overvåget, men andre med knap så pæne hensigter kan jo også komme her og læse løsningen og dermed bruge den til noget ulovligt. Derfor tillader vi ikke den slags spørgsmål på Eksperten - http://www.eksperten.dk/regler.phtml punkt 2.1.5

* At brugerne kun laver en kommentar og ikke et svar, er ikke ens betydende med at de ikke ønsker point. Jeg vil ikke afvise at vi kan blive bedre til at forklare denne forskel, hvis den stadig findes i den nye version af Eksperten der er under udvikling, men indtil da har brugerne stadig ret til point hvis de er kommet med den korrekte løsning - uanset hvilke type indlæg (kommentar / svar) de har lavet. Selvom der også er linket til det i det andet spørgsmål, så er http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar god for mange svar.

* Når det så er sagt, så er jeg ikke glad for det første indlæg af "gotfred" i dette spørgsmål. Det er muligt du ikke synes som "itee", men dette er ikke måden at fortælle andre om det. En kommentar af den slags hører mere hjemme som en karma eftersom det ikke har nogen relevans for selve spørgsmålet - http://www.eksperten.dk/regler.phtml punkt 2.1.8.

"itee" har desuden lukket sin bruger (og ja, der er en fejl i den procedure!).

Snowball / Admin
Avatar billede off-line Nybegynder
01. april 2007 - 20:06 #22
Ok tager kritikken til efteretning:) Men synes så også, at itee´s urimelige,
dårlig karma til mig, bør slettes, ikke minds når han har lukket sin bruger.
Avatar billede off-line Nybegynder
04. april 2007 - 12:50 #23
Prøv at se Politiken online fra i dag http://www.jp.dk/
Udover at det er et slemt tillidsbrud, så bryder danske kærester og ægtepar hver dag loven, når de snager i hinandens private post og e-mail.
Det er selvfølgelig det en keylogger skal bruges til. Der er ingen pæne hensigter,
for hvem ville frivillig acceptere at blive beluret i hvert et skridt på nettet?
Desværre skal man ikke være ret kvik i hovedet for at finde en keylokker på nettet,
men jeg synes det er fint, at eksperten ikke vil være behjælpelig med den slags.
Avatar billede off-line Nybegynder
04. april 2007 - 12:51 #24
Rettelse: Jyllandsposten!