Avatar billede iversen4real Nybegynder
31. marts 2007 - 22:36 Der er 2 kommentarer

brugerkontokontrol -Hvordan deaktiveres det?

Er der nogle der ved, hvordan man deaktiverer brugerkontokontrol i win vista....Det er f..... irriterende?
Avatar billede thomasrosgaard Nybegynder
31. marts 2007 - 22:47 #1
Gå ind i kør, og skriv  msconfig  og tryk OK.
Så starter programmet Systemkonfiguration. På det sidste faneblad "Funktioner", kan du nede på listen finde et punkt der hedder "Deaktiver brugerkontrol".
Mvh. Thomas
Avatar billede gratis Nybegynder
01. april 2007 - 16:40 #2
eller via kontrolpanelet ---> Sikkerhedscenter ---> Andre sikkerheds indstillinger
(frit oversat fra en engelsk vista :)