Avatar billede trim Praktikant
31. marts 2007 - 22:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

royalty free pictures

er der nogen der ved hvor den største samling af royalty free billeder ligger på nettet uden at man skal betale for dem? I en bedre opløsning end blot til web.
Avatar billede thomasrosgaard Nybegynder
31. marts 2007 - 22:31 #1
Prøv evt. at se på www.sxc.hu.
De har en enorm samling royalty-free billeder. Du skal dog være oprettet som bruger, men det er gratis. De har også en del betalings-billeder.
Avatar billede trim Praktikant
31. marts 2007 - 22:58 #2
rigtig fin side, er der nogel der kender til flere sider med lige så gode emner?
Avatar billede thomasrosgaard Nybegynder
31. marts 2007 - 23:05 #3
www.bigfoto.com er der en del lande-specifikke billeder og diverse andre ting. Men den er dog langt fra så god som sxc.hu.
Avatar billede thomasrosgaard Nybegynder
31. marts 2007 - 23:09 #4
...og lige en hurtig kommentar mere... ;-)
http://yotophoto.com kan man søge mellem billeder fra flere andre sider (bl.a. sxc.hu og flickr.com)
Avatar billede trim Praktikant
01. april 2007 - 15:56 #5
kom med et svar thomas, så får du pointene
Avatar billede thomasrosgaard Nybegynder
01. april 2007 - 18:34 #6
Her er mit svar!