Avatar billede nicolai10 Nybegynder
30. marts 2007 - 23:44 Der er 3 kommentarer

router lukker for spil

hej da jeg har fået en ny router fra cyber city (en zyxelp660r-d1) da min gamle bliver ved med at smide mig af nettet.Jeg hoster et spil 27-7 (delta force black hawk down) på novas side kan jeg se at de foreskriver at man åbner port 17479 det er gjort, men de fleste af mine faste spillerer kan ikke joine hvad fanden er der galt,nu har jeg sat den gamle til og så er der ikke nogle problemer håber i kan hjælpe lille mig på forhånd tak
Avatar billede screem_brille Novice
30. marts 2007 - 23:47 #1
og du har forwardet den til den rette ip adresse ? du kan teste om porten faktisk er åben med shielsup testen hos GRC.com
Avatar billede nicolai10 Nybegynder
30. marts 2007 - 23:59 #2
ja jeg har forwardet den til port 17479 men virker ikke
Avatar billede screem_brille Novice
31. marts 2007 - 00:27 #3
og porten meldes åben når du prøver omtalte test ?