Avatar billede net-freak Nybegynder
30. marts 2007 - 18:24 Der er 102 kommentarer og
1 løsning

Software og hardware fejl

Hej alle sammen.

Jeg har et problem, man kan godt sige 2, men jeg tror det har noget at gøre med det samme.

1. Jeg har prøvet at installere forskellige programmer. F.eks McAfee Antivirus. Men det er NÆSTEN alle programmer der sker ved, den vil ikke installere dem, og tit kommer der en fejl om programmet ikke kan registreres i registrerings databasen eller sådan noget. Den vil bare ikke installere det af registreringsmæssige årsager..

2. Sætter jeg f.eks en memory stick til, digitalt kamera eller mp3 afspiller eller noget i den stil, kommer der en besked om den har fundet det men ikke kunne installeres. Det er også næsten alle former for USB hardware som den siger det ved, selvom jeg har drivers installeret eller CD'en i når jeg sætter hardwaren til

Nogen der ved hvad jeg kan/skal/burde gøre =
Avatar billede off-line Nybegynder
30. marts 2007 - 19:42 #1
Som du beskriver det, lyder det så omfattende, at du måske har brug for en "repair"
  http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2007 - 19:51 #2
Hjælper ovenstående ikke så prøv at hive netkablet ud og deaktiver virusprogram mens du installerer de nævnte programmer
Avatar billede net-freak Nybegynder
31. marts 2007 - 12:59 #3
Jeg har jo netop intet virus program. Og det er ikke mere end et par uger siden jeg formaterede min computer!
Avatar billede off-line Nybegynder
31. marts 2007 - 13:26 #4
Nej det har vi forstået. Problemet er enten, at dit styresystem allerede er
inficeret med virus, og at det er årsagen til dine problemer, eller at der
er noget alvorligt galt med dit styresystem. Med mit forslag, får du en ny
windows install. uden at miste dine programmer. Men hvis der ligger virus og
lurer i et program, kan problemet fortsætte.
Når jeg foreslår den løsning, er det fordi, du ikke kan installere antivurus
antispyware, og rense din computer. Og et sted skal du jo begynde.
Ellers prøv foreslaget fra helgec, og se om du kan installere antivirus denvej.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2007 - 13:56 #5
Hvis du kan afse en time i dag så kan du prøve at downloade og brænde INSERT http://www.helgec.dk/insert.iso skal brændes som bootimage
Den cd giver dig mulighed for at fjerne diverse vira direkte fra cd-drevet, altså uden at Windows kører
Avatar billede off-line Nybegynder
31. marts 2007 - 14:23 #6
helgec > Hvordan kan brugeren vide, hvad der er virus mm.?
Jeg går ud fra, at dit link laver en "miniDappix"
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2007 - 14:37 #7
Mini DAPPIX kender jeg ikke -INSERT indeholder et antivirusprogram som du kan opdatere og køre direkte fra cd-en.
Med hensyn at vide hvad der er virus mv. det finder programmet naturligvis selv ud af og giver dig mulighed for at slette
Avatar billede off-line Nybegynder
31. marts 2007 - 14:45 #8
Ok, så forstår jeg bedre. Og nej der findes ikke en mini-Dappix, det
var bare et udtryk for en lille linux. Tak for info:)
Avatar billede off-line Nybegynder
31. marts 2007 - 14:57 #9
helgec > Har du selv lavet den? jeg spør fordi, jeg har tænkt mig at brænde
den, og hvis du selv har lavet den, skal den selvfølgelig hedde "helhec´s insert"
Avatar billede off-line Nybegynder
31. marts 2007 - 14:59 #10
Net freak > Det lyder som en god ide med helgec link. Hvis du ikke ved, hvordan
man brænder en Iso, så bare spørg.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2007 - 15:22 #11
Nej jeg har ikke selv lavet den, den udgives af http://www.inside-security.de/insert_en.html - jeg vil dog kraftigt anbefale at bruge den jeg har liggende på min side, der sker ofte opdateringer desværre med det resultat at der hver gang er mange fejl. Den der ligger på helgec.dk er mig bekendt fejlfri og her tænkes især på muligheden for R/W til NTFS
Avatar billede off-line Nybegynder
31. marts 2007 - 15:41 #12
helgec > Nå ja, jeg vil alligevel kalde den helgec´s insert, for så kan
jeg senere huske, hvad der egenlig ligger på den bootdisk:)

Måske hører vi også snart noget fra spørgeren?
Avatar billede net-freak Nybegynder
31. marts 2007 - 19:47 #13
Jeg prøver en download af det der insert, og vender tilbage når jeg har prøvet det.
Avatar billede net-freak Nybegynder
01. april 2007 - 11:07 #14
Okay, jeg har prøvet det af.
Men, jeg er ikke sikker på jeg bruger det ordenligt.
Kan jeg få en hurtig guide til hvad jeg skal gøre, for jeg synes når jeg kører antivirus programmet, så står der den har søgt i 23 filer og fundet 1 infected fil, som er en txt fil. Men den burde vel finde lige flere filer end 23 filer. Så en hurtig guide til hvordan jeg skal bruge det antivirus program på disken
Avatar billede net-freak Nybegynder
01. april 2007 - 11:28 #15
Og et godt eksempel er, nu har jeg lige prøvet at installere AVG Free edition og den kommer med følgende fejl når jeg vil installere:

Local machine: installation failed
    Installation:
        Error: Action failed for registry key HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Eventlog\Application\Avg7UpdSvc: creating registry key....
            Der er ikke tilstrækkelige systemressourcer til at gennemføre den anmodede handling.  (1450)
Avatar billede off-line Nybegynder
01. april 2007 - 12:27 #16
Jeg kender desværre ikke den bootdisk, så du må vente på, at helgec kommer op:)
Avatar billede net-freak Nybegynder
01. april 2007 - 13:15 #17
så har jeg lige et andet spørgsmål mens vi venter, hvor meget mister jeg hvis jeg laver en repair af windows. Jeg tænker også på små ting som fonts og så videre.
Avatar billede off-line Nybegynder
01. april 2007 - 13:48 #18
Hvad man selv har lagt ind af filer og programmer, bliver bevaret.
Men fonts? Det ved jeg sørme ikke. Hvis de ligger i windos fonts, så bevares
de vel neppe? Men kan du ikke bare tage en kopi? Du kan jo kopiere hele
mappen fonts, og så skifte hele mappen ud igen bagefter. "og så videre" ???
Men een ting skal man gøre efter en "Repair" man skal ind på windows update,
for den nye windows, er den som ligger på CDén, uden opdatering.
Avatar billede net-freak Nybegynder
01. april 2007 - 13:50 #19
Så alle mine drivers bliver også bevaret? - Dem har jeg jo selv lagt ind, men ligger jo også i system mapperne
Avatar billede off-line Nybegynder
01. april 2007 - 14:30 #20
Jeg har selv prøvet det, og alle programmer fungerede fint bagefter.
Og selv om det er en metode, som bliver meget brugt af brugere på eksperten,
har jeg ikke hørt om problemer. Men jeg tør selvfølgelig ikke garantere noget. Det store problem er, som jeg skrev, om du har ondartede virus,
som kan overleve en repair. Har du så alvorlige virus problemer, er du
nød til, at rense din HD fra bunden. Det vil sige, nedlægge alle partitioner,
og begynde forfra, fordi nogle virus kan overleve en almendelig fragmentering.
Som du sikkert ved, kan man dendanne filer, som er slettet ved fragmentering.
Nogle virus har indbygget info, som gør, at de kan gendanne sig selv.
Men forhåbenlig er det ikke virus, som er problemet.
Avatar billede off-line Nybegynder
01. april 2007 - 14:32 #21
Undskyld mit vrøvl med fragmentering - jeg mente selvfølgelig FORMATERING
Avatar billede net-freak Nybegynder
01. april 2007 - 15:29 #22
vil helst gerne undgå at formatere igen, og endda på en helt ny harddisk
Avatar billede off-line Nybegynder
01. april 2007 - 17:01 #23
Forsøget med "Repair" kræver jo ingen formatering. Den tør jeg godt selv lave.
Avatar billede net-freak Nybegynder
01. april 2007 - 17:11 #24
Venter lige på helgec kommer på og hører ad ved denne bootdisk. Hvis ikke må jeg lave en repair
Avatar billede net-freak Nybegynder
03. april 2007 - 17:30 #25
Hvis han da kommer på igen :)
Avatar billede off-line Nybegynder
03. april 2007 - 18:38 #26
Der må være sket noget særligt. helgec plejer altid, at følge op.
Avatar billede net-freak Nybegynder
03. april 2007 - 22:02 #27
Håber da snart han kommer tilbage ;)
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2007 - 17:09 #28
helgec har været på ferie, men nu er han tilbage, mangler du stadig hjælp
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 00:08 #29
Ja det gør jeg skam. Stadig fra de spørgsmål/indlæg som er blevet skrevet mens du var væk ;)
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 07:36 #30
Det letteste ville være at ringe til mig  26926825 (gratis) eller vi skal finde en tid hvor du bliver ved computeren så vi kan gøre det færdig. Årsagen til at det ikke har virket for dig er sikkert at du ikke har mountet den partition det drejer sig om. Så ring eller meld tilbage med et tidspkt.
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 12:41 #31
Det jeg har gjort:
Jeg startede med at hente den insert disk du sagde jeg skulle, derefter brændte jeg den ned på en cd, smed den i computeren og lod den boote op fra cd'en. Jeg kommer så ind på den "mini linux" ting der og jeg finder også godt antivirus programmet, men det er nok det jeg ikke ved hvordan jeg bruger, for hver gang jeg skulle scanne noget, scanner den ikke mere end ca. 23 filer, og synes ikke jeg kan finde noget som helst af det der ligger på min HDD. Den siger godt nok der allerede er en infected film, som ligger på CD'en men kan heller ikke rigtigt finde noget sted i programmet der sletter det (Ved godt man ikke kan få en CD) Men stadig.
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 13:01 #32
Vi prøver en gang til, du kan ringe til mig (gratis) eller vi skal finde en tid hvor du bliver ved computeren så vi kan gøre det færdig.
Den fremgangsmåde du beskriver fjerner ikke noget virus
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 13:20 #33
Okay. Well, jeg sidder her lige nu, det er vel ikke et gratis nummer? - Da jeg ikke har penge til at ringe op i store mængder hehe. Men jeg sidder her i hvert fald nu.
Avatar billede off-line Nybegynder
05. april 2007 - 13:25 #34
Hvad havde du tænkt dig? At helgec skulle ringe dig op, og betale for at hjælpe dig?
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 13:29 #35
Selvfølgelig ikke. Det er derfor jeg siger jeg sidder her nu?
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 13:31 #36
OK! vedr. telefon har du fastnettelefon kan jeg ringe dig op, svar venligst
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 13:32 #37
Vi har ingen fastnet nej.
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 13:36 #38
OK!
Det første jeg skal vide er hvad Linux kalder dine diske, det finder du ud af ved, at Boot op på INSERT -> klik det primitive browservindue væk -> højreklik på blå skærm -> Terminal session -> Aterm-superuser -> i konsollen skriver du
fdisk -l  -> klik enter
Skriv outputtet her i tråden, vær opmærksom på at du skal vælge DK tastatur ved boot (F2)
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 13:38 #39
Det vil jeg gøre. Men vil lige høre en ting, fordi i stedet for jeg skal starte windows op efter hele tiden at skulle ind på cd'en om det så ikke ville være nemmere for os begge hvis vi lige venter en times tid eller 2, eller hvornår du nu har tid, for så får jeg lige sat en ekstra computer op. Så jeg kan sidde med det og samtidig skrive her. Medmindre jeg kan bruge linux og gå på nettet via den?
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 13:43 #40
Ok! "Up to you" Du kan godt gå på nettet med INSERT - højreklik -> insert in the web (primitiv browser) eller, højreklik -> extensions -> install Firefox
Meld tilbage hvad du vælger
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 13:48 #41
Du skal dog være opmærksom på at INSERT skal være på nettet af hensyn til opdatering af virusprogrammet
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 13:48 #42
Jeg går ind og bruger firefox på den insert
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 13:52 #43
OK! meld tilbage når du er klar
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 13:56 #44
Jeg er klar!
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 13:58 #45
Så mangler jeg tilbagemelding på 05/04-2007 13:36:03
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 14:01 #46
Der er ikke en eller anden fancy m[de man kan Copy/paste paa ?
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 14:01 #47
No
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 14:04 #48
Og noget siger mig at du glemte at vælge DK tastatur ved boot så husk du kører med UK tastatur af hensyn til kommandoerne som skal være helt eksakte
bindestreg er +
skråstreg er -
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 14:07 #49
Jeg er tilbage 14:15
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 14:08 #50
Okay.
Ved ikke helt hvad det er du skal bruge, da jeg ikke har den store forstand paa det. Men jeg prover mig frem:

Men har det noget at gore med dem der hedder:
  Device  Boot  Start    End        Blocks  Id    System
/dev/hdb1    *      1  14888    119587828+  7    HPFS/NTFS
/dev/hdb2        14889  14946        465885  5    Extended
/dev/hdb5        14889  14935        377496  83    Linux
/dev/hdb6        14936  14946        88326  82    Linux swap / Solaris
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 14:09 #51
Ja det fandt jeg selv ud af hehe. Overstaaende blev vist ikke helt som beregnet, haaber du kan genkende lidt af det!
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 14:23 #52
Ja nu gør du mig helt forvirret, betyder det at du er Linux-bruger? Vil det sige at det er din /dev/hdb1 (slavedisken på den primære controller) som der er problemer med??
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 14:26 #53
Jeg er selv forvirret. Nein, er ikke linux bruger. Det er maaske derfor jeg heller ikke helt selv ved hvad jeg gaar efter. Men jeg skrev hvad der stod.
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 14:30 #54
NÅ?? men er det  /dev/hdb1 (slavedisken på den primære controller) som der er problemer med??
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 14:31 #55
Men skulle det vaere ALLE de harddiske der skulle sidde i min computer der blev udskrevet der, for saa undrer det mig da lidt der staar linux, men kan ogsaa sket det er mig der ikke forstaar ret meget.
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 14:33 #56
Altsaa det skal jeg jo ikke kunne sige. Det maa det naesten vaere .. Det eneste jeg ved hvad problemet drejer sig om er det jeg skrev i aller forste besked. At den ikke vil installere saadan noget som antivirus programmer og USB hardware. Men det maa naesten vaere /dev/hdb1 Men det er ikke en slave disk, den mener jeg jeg, jeg har sat til master, altsaa mit C: drev
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 14:39 #57
Ja det som den skriver er at du har en disk i din computer med en NTFS partition + en udvidet partition med en Linux swappartition og en Linux partition, så lad os nu holde hovedet koldt, har du mere end 1 harddisk i din computer??
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 14:40 #58
Jeg har 2 harddiske i + en ekstern.
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 14:43 #59
Så er der noget der slet ikke stemmer, er du du sikker på at du har valgt - Terminal session -> Aterm-superuser -> i konsollen skriver du
fdisk -l  -> klik enter
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 14:44 #60
HVor bor du henne i verden??
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 14:45 #61
Jeg kan godt prove at gore det igen.
Jeg bor i Aarhus C
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 14:45 #62
Og er du sikker på at du har skrevet hele outputtet ??
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 14:46 #63
Vent lidt
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 14:47 #64
Ikke det hele. Tog det der virkede mest logisk. Kan jeg paa nogen maade lave et screenshot eller kopiere det saa. Eller skal jeg bare skrive det hele ind. Eller evt. Om jeg kan gore det samme i windows?
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 14:48 #65
prøv i stedet fra den samme konsol at skrive
cd /mnt    -> klik enter
derefter skriver du
ls  -> klik enter

hvad er outputtet ved ls ??
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 14:50 #66
bash: is: command not found
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 14:52 #67
arh vent lidt. Det var et L jeg skulle skrive.
ls: hda hda1 hdb hdb1 hdb5 hdc sda1 sdb1
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 14:52 #68
Det passer ikke, du skal skrive det jeg skriver husk du har UK keyboard
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 14:53 #69
Jeg ved det. Det skulle vaere et L i stedet for I .. Lidt svaert at se med denne skrifttype
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 14:54 #70
OK! det er vigtigt at du gør som jeg skriver, skriv
ntfs-3g /dev/hda1 /mnt/hda1  -> enter
meld tilbage om du får fejlmelding
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 15:00 #71
Fusermount: mountpoint is not empty
fusermount: if you are sure this is safe, use the "nonempty" mount option
Failed to create FUSE mount point.
Retry to create FUSE mount point ...
fusermount: mountpoint is not empty
fusermount> if you are sure this is safe, use the "nonempty" mount option
Failed to create FUSE point.
Unmounting /dev/hda1 ()
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 15:01 #72
Den INSERT, har du downloadet den fra http://www.helgec.dk/insert.iso
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 15:02 #73
Det har jeg ja!
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 15:05 #74
Det er rent volapyk det her, skriv
fdisk /dev/hda  klik enter
skriv p  -> klik enter
kan du genkende det output som din systemdisk og er det NTFS partitioner der angives
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 15:09 #75
Disk /dev/hda: 40.0 GB, 40020664320 bytes
255 heads, 63 sectors/track, 4865 cylinders
Units = Cylinders of 16065 * 512 = 8225282 bytes

Device    boot  System
/dev/hda1  *      HPFS/NTFS

Det er korrekt mit C: drev er paa 40GB og er med NTFS
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 15:16 #76
OK hvorfor du får den tidligere fejlmelding fatter jeg ikke, prøv at skrive
fusermount -u /mnt/hda1.  -> enter
Meld tilbage om du fil fejlmelding, du hehøver ikke at skrive fejlmeldingen
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 15:20 #77
fusermount: entry for /mnt/hda1 not found in /etc/mtab
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 15:26 #78
Men imens kan jeg skrive, at jeg snakkede med en kammerat og han sagde hvis man har haft installeret Vista, og gaar tilbage til XP kan det gaa i kage. Men han var ikke sikker han mente bare der var nogle udgaver som gjorde du f.eks ikke kunne gQre det som netop er mit problem.
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 15:27 #79
Prøv at klikke opad på dine piletaster indtil du igen kommer til kommandoen
ntfs-3g /dev/hda1 /mnt/hda1
Se godt efter at den står¨præcis som jeg har skrevet klik så enter og se om du stadig får fejlmelding
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 15:29 #80
Jeg fpr stadig samme fejlmelding!
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 15:32 #81
OK! Jeg håber du forstår hvorfor jeg talte om telefonen
skriv
mkdir /mnt/test  -> klik enter
skriv
ntfs-3g /dev/hda1 /mnt/test  -> enter
meld tilbage om du får fejlmelding
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 15:34 #82
Jeg faar samme fejlmelding igen.
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 15:37 #83
OK! skidtet var jo fejlbehæftet men alligevel, skriv
ntfsfix /dev/hda1  -> klik enter
meld tilbage om det var successfully
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 15:38 #84
Refusing to operate on read/write mounted device /dev/hda1.
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 15:41 #85
OK! skriv
cd /mnt  -> enter
skriv
cd hda1  -> enter
skriv
ls  -> enter
får du et output der viser indholdet af din systemdisk, ja / nej ??
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 15:42 #86
Ja!
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 15:45 #87
Ok! tilbage står hvordan og hvorfor den er blevet mountet. Højreklik -> Application -> security - virusscanner super-user

forsættes****
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 15:51 #88
Add -> location -> /mnt/hda1 -> select -> set -> database -> update -> når det er færdig -> start

Jeg er tilbage kl. ca. 17:00
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 15:55 #89
i orden.
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 16:25 #90
saa blev den scannet, men den fandt intet!??
Avatar billede net-freak Nybegynder
05. april 2007 - 16:55 #91
Men jeg skal afsted nu. er hjemme igen i aften. Men spørgsmålet er om jeg ikke skulle prøve en repair?
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 16:59 #92
OK! jamen så blev vi da så meget klogere, så er der nok ikke mere du kan lave med INSERT. Har du prøvet at køre en chkdsk /r /f http://www.helgec.dk/chkdsk.html
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 17:01 #93
Jo repair kan da bestemt være en løsning http://www.helgec.dk/xp-repair.html
Avatar billede net-freak Nybegynder
08. april 2007 - 14:22 #94
Helgec > Hvor meget vil gå tabt under en repair?
Og selvom problemet ikke er løst endnu kan du ligge et svar, du fortjener point for dit arbejde!
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2007 - 15:04 #95
Ja men hvis det går på alm. vis vil du intet miste udover dine opdateringer så du skal efterfølgende køre en update af XP
Avatar billede net-freak Nybegynder
08. april 2007 - 21:10 #96
I orden, tak. Ligger du et svar?
Avatar billede off-line Nybegynder
08. april 2007 - 23:53 #97
Så vidt jeg kan se får helgec point for løsningen "Repair" Nå ja, lad det bare ligge.
Men tillad mig at påpege, at den løsning gav jeg fra begyndelsen.

gotfred  30/03-2007 19:42:26
gotfred    01/04-2007 17:01:01

Men som skrevet, lad det bare ligge, jeg gør ikke krav på noget.
Avatar billede net-freak Nybegynder
09. april 2007 - 04:51 #98
Gotfred > Du synes måske ikke Helgec's hjælp fortjener point? uanset om jeg vælger en repair eller ej. Så gjorde han også noget ud af det ved at linke, dog til egen guide, men det gjorde han da.
Avatar billede off-line Nybegynder
09. april 2007 - 11:35 #99
"Gotfred > Du synes måske ikke Helgec's hjælp fortjener point?" Jo bestemt. At
belønne en bruger for en god indsats, selv om det ikke var ham, som kom med
løsningen, gør jeg også selv. Men jeg ignorere ikke den bruger, som faktisk
fandt den rigtige løsning. Men nok om det. Henviser bare til min sidste kommentar.
Avatar billede net-freak Nybegynder
09. april 2007 - 13:10 #100
ignorere sådan set heller ikke dit svar. Jeg fik intet ud af den repair. Ergo kunne jeg ikke bruge dit svar. Så jeg kigger på hvem der har brugt mest tid og lagt mest i det her, hvilket jeg selv synes er fair nok.
Avatar billede off-line Nybegynder
09. april 2007 - 14:54 #101
"net-freak 08/04-2007 21:10:10 I orden, tak. Ligger du et svar?"
Temmelig misvisende, må man sige, hvis det ikke kunne bruges til noget.
Avatar billede net-freak Nybegynder
10. april 2007 - 22:57 #102
Weird.
Helgec > Jeg smed min harddisk over på min server, kørte en virusscan på den. Eller kører den lige nu, ca halvejs med allerede 4 mulige virus.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2007 - 08:34 #103
Godt nytår