Avatar billede don_stegger Nybegynder
30. marts 2007 - 11:35 Der er 7 kommentarer

meetyourmessenger fup og fiduser?

Hej Eksperten.dk brugere.

Jeg har haft en lidt grim oplevelse inde på meetyourmessenger.dk. Der var en person der udgav sig for at være en tiltrækkende person for at skabe splid imellem mig og min kæreste. Og det lykkedes til en grad da hun skrev en mail til min kæreste med brudstykker af hvad vi egentlig havde skrevet om. For at stille mig i et dårligt lys. Jeg ber jer ikke vurdere hvorvidt jeg har opført mig som en god kæreste ved at have kontakt med hende. For der var ikke noget!

Men personen har efterfølgende tilsyneladende slettet sin profil. Dette har medført at alt min korrespondence med "kvinden" er forsvundet. Hun er faktisk forsvundet til den grad at det er ligesom at hun aldrig har eksisteret derinde.

Mit spørgsmål er om der er nogen herinde der ved om det er muligt at genskabe de tabte mails. (det var på sidens interne mail system). Og ydermere finde ud af hvad personens mail er så jeg kan skrive til vedkommene.

På forhånd tak

Peter
Avatar billede screem_brille Novice
30. marts 2007 - 11:40 #1
meetyourmessenger.dk er da såvidt jeg ved ikke til emget andet end at udveksle email adresser (og begriber IKKE at folk giver deres kode uden at tænke sig om til et vilkårligt site)
Avatar billede don_stegger Nybegynder
30. marts 2007 - 11:46 #2
Nej man kan ikke udveksle e-mail adresser uden at man skal betale for sin profil (i øvrigt en udmærket måde at få folks penge på  >:(  )

Men jeg havde ikke givet noget til hende. Man kan jo godt udveksle beskeder derinde, og det havde jeg og skøgen gjort et stykke tid. Og i går skrev hun så en til min kæreste. Også med mailing systemet.

Jeg ved ikke om jeg bare lukker galde ud, men vil gerne vide om det er muligt at genskabe de tabte mails? For jeg bliver sku lidt sindsyg af det her...

Peter
Avatar billede nva Praktikant
30. marts 2007 - 12:18 #3
Hvis du ikke har tømt dine temoprære internetfiler ligger de måske der endnu, men om du kan finde dem er jo spørgsmålet.
Avatar billede don_stegger Nybegynder
30. marts 2007 - 12:21 #4
Hmm.. Kan jeg få en directory og filtype at gå efter?
Avatar billede nva Praktikant
30. marts 2007 - 12:23 #5
funktioner-internetindstillinger-indstillinger-vis filer via IE
Avatar billede don_stegger Nybegynder
30. marts 2007 - 12:42 #6
Jeg takker. Men der var desværre ikke noget. Nu må jeg se om admin giver noget. Ellers må jeg finde ud af at håndtere det på normal vis.. Jeg kan i hvert fald ikke se andre løsninger.

Mange tak herfra for hjælpen. Og tusind tak for assistancen

Peter
Avatar billede cjep Nybegynder
11. september 2007 - 09:11 #7
Al kommunikation sker i øvrigt ukrypteret, herunder brugernavn, email og password .. se fx denne blog: http://www.ebblog.dk/2347/perma/26753/