Avatar billede DTP Novice
30. marts 2007 - 09:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken GPS til omkring 2000 Kr

Hej Eksperter

Jeg står og skal købe en GPS til mine forældre, men har lidt svært ved at finde rundt i junglen.

Krav:

- Prisen skal ligge omkring de 2000 måske mere + end -

- Da det er mine forældre der skal bruge den, ville det være rigtig godt hvis den var simpel og intuitiv i betjeningen.

- tror også det ville være LÆKKERT hvis man kunne få noget håndfri(bluetooth) og TMC.

på forhånd tak
Avatar billede tronic1 Nybegynder
30. marts 2007 - 12:29 #1
http://harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9506&n=10

Den er lækker. Ud af de mange vi har solgt i vores butik er der faktisk kun en 5-6 der har været fejl på.
Lillebroren med 1 gb kort havde en overgang en børnesygdom fordi der var en fejl på SD-kortet fra fabrikken så de blev byttet ud uden beregning for kunderne.

Og så er den nem at finde rundt i.

Elgiganten kører også kampagne med en navman til 1400, men vil ikke kunne sige noget om den, da jeg ikke kender den.
Avatar billede DTP Novice
30. marts 2007 - 12:35 #2
det er lidt sjovt du nævner lige den, har lige snakket med min far for 10 min siden som nævnte at de havde en eller anden gps i harald nyborg til 2kilo.

Men jeg faldt selv over denne:
http://www.pixmania.com/dk/dk/316959/art/garmin/gps-navigator-streetpilot.html
forstår ikke at den er SÅ billig, når alle andre sælger den til dobbelt pris. Nu kender jeg ikke mærket navigon, men mon ikke garmin er bedre ?
Avatar billede lajlev Nybegynder
31. marts 2007 - 08:30 #3
Kan ikke anbefale Pixmania http://www.dr.dk/DR1/kontant/2006/05/02102331.htm

Jeg ville også vælge harald-nyborgs udgave