Avatar billede patterman Nybegynder
29. marts 2007 - 13:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Scaning af bøger med håndscaner

Jeg skal scanne nogle bøger og ville vide hvordan man gør dette hurtigst? jeg har set på nogle håndscannere men er i tvivl om hvor godt resultatet bliver. Med en almindelig scanner vil det jo tage en frygtelig tid.
Avatar billede robotten Praktikant
29. marts 2007 - 13:47 #1
Nu er det lang tid siden, jeg har kørt med en håmdscanner. Men det er nok også fordi, at resultatet bliver ganske forfærdeligt. Der skal køres med en meget jævn hastighed, ellers trækkes der i det scannede billede.

Så brug en flatbed i stedet, og lig bogen derpå.
Evt. Spræt bogen op, og kør siderne gennem en dokumentføder.
Avatar billede robotten Praktikant
10. april 2007 - 08:33 #2
Problemer med at lukke spm., kan jeg se:
http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar
Avatar billede patterman Nybegynder
11. april 2007 - 10:14 #3
tak for hjælpen og undskyld jeg ikke har fået givet dig dine point endnu. de kommer her
Avatar billede robotten Praktikant
11. april 2007 - 10:27 #4
ok. Hvad fandt du ud af?