Avatar billede hejnsvig Nybegynder
28. marts 2007 - 21:07 Der er 13 kommentarer

optagning af lyd til mp3

hej exp

jeg søger et program der kan optage lyd dirakte fra lydkkortet
til mp3 og det skal selv indstille sig til at optage i den bedste kvalitet.
man skal bare sætte det igang og så skal det bare optage og man skal ikke selv indstille noget ved det..

håber der er nogle der kan hjælpe mig ?????
Avatar billede gurly Praktikant
28. marts 2007 - 21:55 #1
Avatar billede nva Praktikant
29. marts 2007 - 08:09 #2
Avatar billede hejnsvig Nybegynder
29. marts 2007 - 15:00 #3
de bægge to virker ikke !!
Avatar billede nva Praktikant
29. marts 2007 - 15:02 #4
Når du siger de ikke virker, går jeg udfra at det er fordi der skal indstilles noget - for optage direkte fra lydkortet kan AudioGrabber i hvert fald.
Avatar billede nva Praktikant
29. marts 2007 - 15:04 #5
Avatar billede hejnsvig Nybegynder
29. marts 2007 - 15:10 #6
så vidt jeg kan se er det til at ligge cd´er ind med
jeg skal bruge det til at optage radio på nettet!!
Avatar billede gurly Praktikant
29. marts 2007 - 21:53 #7
http://www.polderbits.com/?ref=adword1
den kan optage netradio fra dir lydkort, og en meget nem at bruge
Avatar billede hejnsvig Nybegynder
30. marts 2007 - 19:26 #8
det er et godt nok program men vis der er nogle der kender et gratis og freeware program  er det super.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
31. marts 2007 - 13:52 #9
Avatar billede gurly Praktikant
01. april 2007 - 11:16 #10
cool_m_f > >  station ripper ser da heller ikke særligt gratis ud  c",)
http://www.stationripper.com/buy.htm
Avatar billede hejnsvig Nybegynder
01. april 2007 - 11:47 #11
jeg har nok formulerrat mig forkert jeg skal bruge den til at optage radio på nettet men det skal ikke kun være et program til at optage radio med jeg skal også beuge den til at optage andet med. som jeg skrev skal den optage dirakte fra lydkortet uden at man først skal instille altmulig.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
01. april 2007 - 18:56 #12
gurly > > stationripper ser da rigtig meget gratis ud ;-)
http://www.stationripper.com/download.htm

hint: kig under free
Avatar billede gurly Praktikant
01. april 2007 - 23:25 #13
cool_m_f < right  c",)

hejnsvig  > den skal ikke kun kunne optage radio siger du den skal også kunne optage alt andet, hvordan vil du lave et program uden indstillinger ? skal det gætte sig frem til hvad det er du vil ? indstille sig automatisk til bedste kvalitet > hvad er det ? der findes ingen øvre grænse for kvalitet !
bare optage fra lydkortet, ja men skal det være lyden fra pc´en eller den lyd der eventuelt kommer ind af en indgang på kortet ? tror du et program selv kan regne ud hvad du vil ?
en smule indstillinger slipper du altså ikke for, men helt ærligt, det er ikke ligefrem store indviklede programmer, det er små enkle programmer enhver burde kunne finde ud af at bruge,hvis man gider at bruge lidt tid på det

af programmer som kan optage fra dit lydkort er her 21 forskellige
http://www.download.com/3120-20_4-0-1-0.html?qt=sound+recorder&author=&titlename=&desc=&dlcount=&daysback=&swlink=&gfiletype=&os=&li=49&dlsize=&ca=
jeg ved ikke hvilket der er bedst, men du kan være sikke på at der er indstillinger i dem alle  c",)