Avatar billede pixi-igen Nybegynder
28. marts 2007 - 15:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PDF-fil klar til digitalprint

Håber jeg får stillet spørgsmålet det rette sted..

Jeg har lavet et visitkort i illustrator, med logo - foto og selvfølgelig tekst. Det skal nu sendes til digitalprint og efter at have læst trykkeriets 'tekniske krav' er jeg blevet usikker på om mit dokument er godt nok. Der står det skal laves i cmyk og at man skal tage højde for de transparent lag - der kan lægge sig som bokse over noget andet grafik..? Fotoet prøvede jeg at lave om til cmyk i photoshop men det så underligt ud når jeg åbnede det i illustrator - skal de laves om inde i illustrator i stedet?

- Jeg har for et par år siden været en del herinde som pixi - men kan desværre ikke huske min adgangskode - jeg har i mellemtiden fået en anden mailadresse - er der en anden mulighed for at finde PIXI igen? :))
Avatar billede vejmand Juniormester
28. marts 2007 - 15:54 #1
"er der en anden mulighed for at finde PIXI igen?"
Nu ved jeg ikke helt hvad du mener, men her er de spørgsmål pixi deltager i:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_part=pixi&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede pixi-igen Nybegynder
28. marts 2007 - 16:52 #2
ja :)) - det er mig - men jeg har glemt min adgangskode og har ikke den mailadresse jeg anvendte da jeg oprettede mig.

>== Pixi-igen ==<
Avatar billede pixi-igen Nybegynder
29. marts 2007 - 10:18 #3
Jeg lukker spørgsmålet...
Avatar billede flashnoob Nybegynder
03. april 2007 - 17:15 #4
Har du fået løst dit problem? Ellers kan jeg evt. hjælpe..
Avatar billede pixi-igen Nybegynder
04. april 2007 - 21:22 #5
Hej Flashnoob.. - Ja tak, med hensyn til pdf-filen fik jeg hjælp et andet sted  - håber stadig at 'få fat i' min gamle profil igen. - Men tak for budet, regner med at det var i forhold til filen..  :))
V.h Pixi