Avatar billede buck Nybegynder
28. marts 2007 - 09:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

auto generering af netværks diagrammer

Hej, jeg savner et program der kan scanne mit LAN/WAN og spytte et diagram ud over hvordan netværket er strikket sammen.

Jeg mindes at der engang fandtes et plugin til Visio der kunne dette. Men det findes ikke mere (jfr. Ravenholm)

Har kigget lidt på LANsurveyor http://www.neon.com/LSwinVerTrial.html
ved ikke om det er det rigtige...

findes der andre?
Avatar billede nva Praktikant
28. marts 2007 - 10:24 #1
Avatar billede buck Nybegynder
28. marts 2007 - 10:56 #2
fin visio klon, men conceptdraw kan jo ikke det som jeg efterlyser
Avatar billede buck Nybegynder
14. maj 2007 - 10:54 #3
lukker - fandt ikke rigtig noget...