Avatar billede bischoff Nybegynder
27. marts 2007 - 10:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gendannelse af tidligere dokument

Hej,

jeg står i en situation, hvor der er blevet gemt et andet indhold end det oprindelige. altså at word-filen er blevet overskrevet og dermed kan jeg ikke åbne det tidligere dokument. Er der nogen måde hvormed, at jeg kan gendanne det tidligere dokument?? Jeg har prøvet med systemgendannelse, men så navnet lyder så ændre det jo kun system-filerne og ikke dokumenter.

Håber meget at nogen kender en løsning..
27. marts 2007 - 10:24 #1
Eneste mulighed er at genindlæse en backup fra før uheldet skete. Når filen bevist overskrives er der ikke noget at gøre.
27. marts 2007 - 10:28 #2
Word kan indstilles til automatisk at oprette en sikkerhedskopi ved en ændring af et dokument - men det hjælper dig jo ikke ret meget i den nuværende situation. Det er ikke en funktion, der som standard er slået til.

Funktioner->Indstillinger, fanen Gen
Marker feltet: Opret altid sikkerhedskopi
Avatar billede bischoff Nybegynder
27. marts 2007 - 10:45 #3
Jeg har hentet et program, der hedder Pc inspektor - file recovery fra følgende side: http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/manual.htm

Her er det muligt at gendanne filer fra tidligere tidspunktet også på trods af, at en fil er blevet overskrevet.

Så lukker tråden her.