Avatar billede brisant Nybegynder
26. marts 2007 - 20:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Papirkurv vil ikke "tømmes"

XP Home.

Selv om jeg har tømt min papirkurv og der ikke er noget at se i mappen, stikker der stadig noget op af den på skrivebordet.

Mener at have læst om dette tidligere, men kan ikke finde det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. marts 2007 - 20:56 #1
lav  et tomt txt doc - slet til papirkurv - tøm den igen - virker som regel :)
Avatar billede brisant Nybegynder
26. marts 2007 - 21:03 #2
Ok, tak. Vil jeg huske til næste gang. For har netop lige nu konstateret, at der pludselig ikke længere stikker noget op. "Problemet" har åbenbart løst sig selv. :|

Men jeg kan godt bruge din opskrift. Ved at det ikke altid går så let. Så læge et  svar ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. marts 2007 - 22:02 #3
:)