Avatar billede larskp Nybegynder
26. marts 2007 - 20:39 Der er 1 kommentar

Langsom DVD-Brænder

Hey.. Jeg har et lille problem..
Jeg har en 8x DVD-brænder. og det tog ca 15 min at brænde en DVD-film. Men nu tager det over 1 time at brænde det. Det er noget der er sket ligepludselig. Så jeg ved ikke lige hvad det er sket.
Håber i kan hjælpe mig med det..

\\Lars Klinggaard
Avatar billede r2k Nybegynder
18. maj 2007 - 22:36 #1
Hvilken brænder er det tale om? er den gammel? har du formatteret din harddisk?

Måske du skulle tjekke om der er en firmwire opdatering til din brænder?