Avatar billede struve_aalborg Nybegynder
26. marts 2007 - 18:32 Der er 4 kommentarer

Licensfil til Mediaplayer

Jeg har et problem med Media Player 11! Jeg hare købt musik online hos TDCmusik og vil gerne afspille dette i Media Player, men jeg får en fejlmeddelse når jeg prøver på dette! Musikfilen jeg gerne vil afspille kræver, at første gang den afspilles skal Media Player 11 gå på nettet og hente licensen til den. Men istedet får jeg følgende fejlmeddelse " Original error code: C00D2751 - A problem has occurred in the Digital Rights Management component. Contact Microsoft product support." Jeg har prøvet, at afinstallere Media Player 11 og installere Media Player 10 i stedet med samme fejlmeddelse. Jeg har også prøvet at resette Windows Media DRM systemet uden det hjalp!
Hvad kan jeg gøre for at afhjælpe problemet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. marts 2007 - 20:52 #1
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=41436

Prøv, istedet for at resette DRM, at opdatere den
Avatar billede struve_aalborg Nybegynder
26. marts 2007 - 21:07 #2
Det er ikke muligt at upgrade fra den side (man kan ikke trykke på upgrade)! Det betyder vel, at jeg allerede har de seneste nye opdateringer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. marts 2007 - 22:03 #3
Husk a´t installere det der står med gult i toppen af browser
Avatar billede struve_aalborg Nybegynder
26. marts 2007 - 22:30 #4
Du mener det artiveX objekt som windows normalt blokere for! Dette popup vindue kommer ikke når jeg klikker på linket! Jeg har søgt dog efter opdateringen inde på deres hp, fundet den og opdateret DRM - uden det har løst mit problem!