Avatar billede hattrik Nybegynder
26. marts 2007 - 16:35 Der er 9 kommentarer

Jpeg fil til vektorgrafik

Hej alle. Jeg har et logo, som jeg skal have omdannet til vektorgrafik. Det ligger lige nu som en jpeg fil, så jeg tænkte om det var muligt at omdanne det, evt gennem et program.
Er der i så fald nogen som kunne overtales til at gøre det, det er ikke et særligt stort logo, og jeg ville virkelig sætte pris på det!

Mvh Mikkel
Avatar billede sh-dk Nybegynder
26. marts 2007 - 17:13 #1
Du kan bruge Corel Draw eller Adobe Streamline til at lave bitmaps om til vektor

Jeg kunne også godt lave det om for dig, hvis det ikke er særlig kompliceret
Avatar billede hattrik Nybegynder
26. marts 2007 - 17:17 #2
Det vil være super fedt! Jeg smider lige linket op til hvor du kan hente det :)

http://www.jau.dk/upload/00006410.bmp

Lad mig lige vide om det kan lade sig gøre.
Avatar billede sh-dk Nybegynder
26. marts 2007 - 17:19 #3
Har set det.

Det vil ikke blive særlig godt.

Jo større og jo bedre opløsning desto bedre resultat.

Kan du uploade et bedre?
Avatar billede hattrik Nybegynder
26. marts 2007 - 17:28 #4
Jeg kan uploade et JPEG, hvis det er fint nok? Det er i en god kvalitet nemlig.
Avatar billede hattrik Nybegynder
26. marts 2007 - 17:45 #5
Dette er muligvis det bedste jeg kan skaffe. Håber det er godt nok, ellers så må du bare gøre dit bedste :) Jeg sætter utrolig meget pris på det, da det skal bruges til noget utrolig vigtigt :)

http://www.jau.dk/upload/00006411.bmp
Avatar billede sh-dk Nybegynder
26. marts 2007 - 18:01 #6
Hvor skal det færdige resultat sendes hen?
Avatar billede hattrik Nybegynder
26. marts 2007 - 18:09 #7
til min email: mikkelgellert@hotmail.com om muligt :)
Avatar billede sh-dk Nybegynder
26. marts 2007 - 18:19 #8
Er sendt.
God arbejdslyst
Avatar billede hattrik Nybegynder
26. marts 2007 - 18:22 #9
Det er bare fantastisk! Tusind tak for hjælpen!