Avatar billede d-bug Nybegynder
26. marts 2007 - 13:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SharePoint 2007 - Tilgå det fra internettet - Part 2!

En udløber fra http://www.eksperten.dk/spm/769676

Som det står sidst i ovenstående, så får jeg lov til at skrive brugernavn og password og bliver også godkendt. Men så kommer jeg heller ikke længere:

Internet Explorer cannot display the webpage

Most likely causes:
You are not connected to the Internet.
The website is encountering problems.
There might be a typing error in the address.
Avatar billede screem_brille Novice
26. marts 2007 - 13:18 #1
har først nu set du havde skrevet i det andet spg, men prøv lige og undersøg hvorfor den peger på www.computernavn.com:port/default.apx ?
Avatar billede d-bug Nybegynder
26. marts 2007 - 13:32 #2
Det gør den kun når jeg bruger firefox. I iexplore får jeg mulighed for at taste brugernavn og pass. Og så sker ovenstående.

Jeg tror firefox er lidt fucked her. Jeg kan taste www.intra.hjemmeside.com, som sender mig videre til en ipadresse:port som igen sender mig videre til SP. Her får jeg lov til at taste brugernavn og pass, og problemet er ligesom i iexplore.
Springer jeg første trin over og taster ipadressen:port direkte, så får jeg en fejl uden at skulle taste brugernavn og pass. Nu står adressen i adressefeltet som www.computernavn.com:port/default.apx. Så jeg har besluttet at jeg ikke tror firefox nosser lidt her. Jeg tror ikke det er så aktuelt med den adresse!
Avatar billede d-bug Nybegynder
30. april 2007 - 10:52 #3
Det blev fixet :)