Avatar billede hedegaard1 Nybegynder
25. marts 2007 - 19:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overflyt C5 Light til Vista?

Jeg plejer på en XP maskine at installere programmet med cd'en og så kopier hele C5 mappen over i den nye installation men dette går altså ikke på en Vista?

Er der en der kan give mig en detaljeret beskrivelse af hvordan dette skal gøres?

Jeg ville i samme sammenhæng opdatere til Vers. 4.0 men kan ikke få lov at skrive Licensnavn og Serienummer ind?
Avatar billede hedegaard1 Nybegynder
25. marts 2007 - 19:05 #1
har også prøvet en guide med at bruge programmet "Slize.exe" men det kan jeg hellere ikke få lov til.
Avatar billede mariaf Juniormester
25. marts 2007 - 19:23 #2
Sikkerheden på Vista er meget højere, og ikke til at styre på en tønde land. Du skal i stedet kopiere C5-mappen et andet sted hen, f.eks. direkte i roden, så den hedder C:\C5\
Jeg ville nok ogs¨satse på at være inde som Administrator, og ikke bare med administratorrettigheder.
Avatar billede morkaj Nybegynder
12. december 2007 - 08:18 #3
Hvis du højreklikker på exe-filen og under fanen "kompabilitet" vælger XP servicepack 2 samt kører programmet som administrator er der ingen problemer.