Avatar billede huske Nybegynder
25. marts 2007 - 15:06 Der er 2 kommentarer

Installere flere ram i bærbar

Hej, jeg har en bærbar komputer, som jeg ønsker skal have lidt mere hukommelse..

Der sidder lige nu 512mb ram i af typen DDR2 533 MHz.. Jeg vil gerne købe en ny blok over nettet, men kan ikke finde dem.. Fx. på edbpriser er der ikke noget der hedder 533 mhz..

Nogen der har et forslag til hvilke jeg skal købe og hvor jeg kan købe dem henne?

På forhånd tak
Mikkel Rasmussen
Avatar billede leif Seniormester
25. marts 2007 - 20:19 #1