Avatar billede alexfrb Nybegynder
25. marts 2007 - 10:57 Der er 13 kommentarer

Musiker/Producer logo

Hej folkens!

Jeg kunne godt tænke mig et fedt logo, stilen jeg søger er noget stil med dem her:

http://www.hommega.com/artist.php?artistID=46
http://www.hommega.com/artist.php?artistID=55

Eller noget lign fedt. Det skal være uden baggrund/transparent baggrund. Så skal det også kunne ses på en grøn baggrund (grøn som en frø, dvs. ikke for mørk ej heller for lys)

Der skal stå "Aural Invasion"

Slip fantasien løs :)
Avatar billede bill20 Nybegynder
25. marts 2007 - 17:22 #1
Avatar billede alexfrb Nybegynder
25. marts 2007 - 18:20 #2
helt klart bedre end jeg selv ville kunne lave noget, men det ser bare forkert, og der er ikke noget unikt ved det sådan rigtigt. Men tak for din tid :)
Avatar billede bill20 Nybegynder
28. marts 2007 - 11:52 #3
Avatar billede alexfrb Nybegynder
28. marts 2007 - 16:32 #4
Hej Bill, det er desværre helt galt. Jeg synes mere det ligner et HK eller Dansk Metal logo :)
Avatar billede mr-noergaard Nybegynder
29. marts 2007 - 02:56 #5
Er det betalt arbejde?
Avatar billede alexfrb Nybegynder
29. marts 2007 - 07:59 #6
det kunne det sagtens være. Hvis du laver noget jeg kan li vil jeg da gerne betale en ok sjat for det :)

skriv evt. til min mail: admin(snabela)aural-invasion.com
Avatar billede levil Nybegynder
01. maj 2007 - 20:46 #7
Er denne stadig aktuel? Vil gerne komme med et forslag...
Avatar billede alexfrb Nybegynder
01. maj 2007 - 21:01 #8
Hej, ja det er stadig aktuelt :)
Avatar billede levil Nybegynder
02. maj 2007 - 20:54 #9
Hermed et udkast. Har placeret det på grøn baggrund så du kan se hvordan det ser ud. Men det er naturligvis uden baggrund.

http://i161.photobucket.com/albums/t206/Polak_Rosiak/Aural-Invasion.gif
Avatar billede alexfrb Nybegynder
02. maj 2007 - 23:01 #10
hehe, det er bestemt ikke dårligt, men det repræsenterer slet ikke min moderne psytrance stil.

Mic'en passer ikke ind da jeg ikke bruger vokal som sådan, og jeg synes måske bogstaverne er lidt for useriøse.

Ved godt det er lidt svært at forklare præcis hvordan det skal være, men kig evt på de links jeg smed i første post - noget a la de stilarter, men så unikt som muligt
Avatar billede satyriasis Nybegynder
04. juni 2007 - 15:34 #11
så fik jeg lige sat lidt sammen også
http://jesper.vivaa.dk/ai.png
Avatar billede alexfrb Nybegynder
04. juni 2007 - 16:40 #12
bestemt ikke dårligt, men 'baggrunden' er alt for stor, og jeg kunne godt tænke mig lidt mere opfindsomhed med teksten.

men tak da :)
Avatar billede satyriasis Nybegynder
05. juni 2007 - 12:25 #13
så fik jeg lige lavet noget helt nyt
http://jesper.vivaa.dk/ai.htm

kom gerne med kritik :)