Avatar billede casperaaa Nybegynder
24. marts 2007 - 19:53 Der er 1 kommentar

ASP, dll fil uden at registrere den på serveren

Jeg har en dll fil som indeholder en enkelt funktion. Formatstring.

Den skal bruge VB6's kratfulde Format() til at formatere en tekst efter en given streng. Eks. DD-MM-YYYY.

Problemet er at med all dll filer, så skal de jo registreres. Medmindre man kunne bruge den vha. en sti istedenfor at skulle registrere den..?
Avatar billede softspot Forsker
25. marts 2007 - 18:51 #1
Efter min bedste overbevisning er det ikke muligt at bruge en DLL fra VBScript uden at registrere den. CreateObject og Server.CreateObject benytter begge registreringsdatabasen til at finde informationer om et objekt og jeg tvivler på at GetObject fungerer uden at DLL'en er regstreret...