Avatar billede brisant Nybegynder
23. marts 2007 - 18:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Konstant sort skærm et øjeblik

Pludselig er min Windows begyndt at gå i sort. Det vare kun et øjeblik (1-2 sek.) og så er den normal igen. Men det sker ustandseligt.
Kan godt virke som om det på en eller anden måde relatere til musen. Sker tilsyneladende kun når jeg bevæger den.
Avatar billede brisant Nybegynder
23. marts 2007 - 18:37 #1
Se ud til også at ske en gang imellem uden at jeg bevæger musen.

Er min computer mon på vej ned? Har ingen backup. Kan ikke længere brænde. Ingen ekstra drev at gemme på heller. :(
Avatar billede brisant Nybegynder
23. marts 2007 - 18:44 #2
Har lige haft gang i Windows sikkerhedskopierings program. det bevirkede at skærmen konstant blinkede sort imens det kørte.
Avatar billede brisant Nybegynder
23. marts 2007 - 18:45 #3
Håber der er nogen der vil hjælpe inden den går _helt_ i sort. Så er jeg nemlig virkelig på den. Kender _ingen_ jeg kan ringe til.
23. marts 2007 - 19:09 #4
.. det fremgår jo ikke af din ? om det er
en Bærbar eller stationær PC ?
en CRT eller Fladskærm ?
Avatar billede brisant Nybegynder
23. marts 2007 - 19:16 #5
Sttionær, fladskærm. XP Home.
Avatar billede brisant Nybegynder
23. marts 2007 - 19:19 #6
Skærmen går uden undtagelse i sort hver gang jeg scroller.
Avatar billede brisant Nybegynder
23. marts 2007 - 19:26 #7
Det hele bliver hele tiden værer. Nu er den også begyndt ikke at ville reagere på musen. Jeg tror ikke vi når at gøre noget. Er vist meget snart godnat.
Avatar billede brisant Nybegynder
23. marts 2007 - 19:30 #8
Ja folk står jo ikke lige frem i kø. Sig til hvis det er fordi der mangler oplysninger.
100 ekstra point for hjælp der læser problemet!!
Avatar billede brisant Nybegynder
23. marts 2007 - 19:41 #9
Systemgendannelse hjælper heller ikke.
Avatar billede mkbt Nybegynder
23. marts 2007 - 22:57 #10
Prøv at kontrollere din grafikdriver. Hvilket grafikkort har du?
Avatar billede brisant Nybegynder
26. marts 2007 - 18:39 #11
Hej.

Ser først dit svar nu. Computeren fik det hurtigt værre og var til sidst helt ubrugelig. Jeg måtte derfor have hjælp udefra. Det viste sig at være en hardwarefejl. Videokortet var røget.
Avatar billede brisant Nybegynder
26. marts 2007 - 19:14 #12
.