Avatar billede anonymous Nybegynder
29. maj 2001 - 22:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kyndig Internet Udvikler søger nye græsgange ...

Iderig, kyndig og professionel Internet Udvikler søger nye græsgange indenfor udvikling/programmering, coaching, konsulentarbejde m.m.

Jeg har flere års erfaring indenfor Internet programmering, optimering og design. Jeg startede på nettet for snart 7 år siden og har lige siden arbejdet først med simpelt design til siden større e-commerce sider for verdensomspændende virksomheder. Senest sidder jeg i en ledende stilling for en startup virksomhed. Jeg har arbejdet professionelt med Internet relaterede produkter i over 3 år.

Jeg er meget interesseret i nye opgaver indenfor branchen. Jeg er meget ambitiøs og sigter højt kompetancemæssigt og håber på at i vil støtte i min videre udvidelse af kompetance området.

For at initiere en kontakt, skriv her en måde jeg kan kontakte dig på. Jeg vil i første kontakt kunne fortælle meget mere om min person, ambitioner samt hvad jeg har haft mine fingre i.

Jeg vil være utroligt interesseret i eventuelle positioner der involverer mulighed for udstationering, periodevis fjernarbejde og anden form for rejseaktivitet.

PS. Grundet dette er en nyoprettet bruger til dette spørgsmåls specifikke formål udloves ingen point. Der vil ikke forekomme pointoverførsel eller andet fusk. Dette spørgsmål tjener kun til formål at skjule min identitet overfor min nuværende arbejdsgiver.
Avatar billede zeusmedia Nybegynder
05. juni 2001 - 00:29 #1
Hej.

Vi søger programmører, grafikere og \"handymen\" indenfor web- og generelt design-branchen. Du skriver ikke hvilke evner du besidder, men smid en linie på design@zeusmedia.dk og fortæl om dig selv.

Det vi pt. søger (meget hurtigt) er en freelance eller kontraktansat ASP/SQL-programmør med gode evner. Helst til In-House arbejde i Nordjylland, med arbejde via Internet er acceptabelt hvis evnerne besiddes.

Men skriv endelig en mail under alle omstændigheder, da vi mangler et par folk.
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
06. juni 2001 - 11:21 #2
anonymous >> Hvis det ikke er for afslørende overfor din arbejdsgiver, kunne jeg godt tænke mig at vide din alder samt uddannelsesniveau. Grunden til at jeg spørger er ren nysgerrighed - jeg er generelt interesseret i jobmarkedet indenfor IT.
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. juni 2001 - 13:54 #3
Det er på tide at stå frem som hvem jeg er...
http://www.eksperten.dk/spm/79210

/ Lars