Avatar billede hyldgaard Nybegynder
29. maj 2001 - 22:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Produktionsstyring

Jeg skal til at lave en database til produktionsstyring i en mindre ordreprodukserende virksomhed. Hvis der er nogen som har noget liggende der kunne bruges til dette formål, vil jeg meget gerne høre om det.
Avatar billede ianm Nybegynder
31. maj 2001 - 17:45 #1
Hvad er det helt præsis du mangler
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
31. maj 2001 - 18:00 #2
Jeg skal bruge noget hvor man kan styre hvilken medarbejder der arbejder på hvilken maskine og med hvilken process. Således at når man inde på kontoret opretter en ordre (som kan består at flere delordre), så kan medarbejderen logge sig ind på opgave og når han er færdig, kan han logge sig ind på en ny opgave. Systemet skal så automatisk registrere tiden der er arbejdet på denne ordre. Det skal samtidig virke som et stempel kort for den enkelte medarbejder, så man kan se hvor mange timer han har arbejdet den dag. Man skal så kunne bruge oplysningerne i systemet til at efter kalkulere hvad det har kostet af producere netop den ordre mv.
Avatar billede ianm Nybegynder
31. maj 2001 - 23:08 #3
Prøv at kikke på www.all4you.dk under dansk/virksomheder der er virksomheds programmer prøv evt. at kontakte hjemesiden til det mest intresante program
Avatar billede hsgroup Nybegynder
23. august 2001 - 11:45 #4
Hyldgaard>> er det stadig aktuelt med dette produktionssyringsprogram?
Er det noget du selv vil lave - eller have andre til? Jeg har lavet et program som indeholder en del elementer som ser ud til at kunne bruges.
Hvis det er uaktuelt skulle du måske lukke spørgsmålet!