Avatar billede krummel Juniormester
22. marts 2007 - 21:05 Der er 1 løsning

anti-aliased dur ik

Jeg har en figur, hvor jeg ønsker at have kanten blødere med anti-aliasing. Baggrunden er gennemsigtig, figuren har drop shadow og billedet skal gemmes som gif.

Er der noget med at man skal bruge marquee tool, sætte kryds ved anti-aliased og derefter markere figuren med ctrl+klik på layer?

Synes bare ikke der sker noget ud over figuren bliver valgt - ingen anti-alising
Avatar billede odysseus1400 Nybegynder
27. marts 2007 - 18:05 #1
Anti-Alias fungerer sådan set godt nok - du bruger den desværre bare forkert.. Hvis du vil bruge Anti-Alias på en figur i Photshop, skal du sætte fluebenet ved Anti-Alias allerede når du tegner figuren.. Du kan ikke tilføje Anti-Alias til en figurd, der allerede er tegnet..

Desværre..

:)
Odysseus1400