Avatar billede juks Novice
21. marts 2007 - 23:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

samme størrelse på billeder i mappen

HEj jeg har en hel masse billeder jeg skal bruge på vores foreningshjemmeside , men de er alle i forskellige størrelse , kan man lavet noget formatering så  de alle bliver fx. 99x128.

Eller findes der er et program , det tager lidt lang tid i photoshop
Avatar billede juks Novice
21. marts 2007 - 23:23 #1
har fundet automate i photshop
Avatar billede thov Forsker
22. marts 2007 - 14:35 #2
Avatar billede juks Novice
22. marts 2007 - 18:54 #3
hehe jamen virker det under vista
Avatar billede thov Forsker
22. marts 2007 - 19:42 #4
Sandsynligvis - hvis det installeres i XP mode, for TweakUI kan:  http://www.winmatrix.com/forums/index.php?showtopic=9994
Avatar billede juks Novice
23. marts 2007 - 08:39 #5
hmm jeg kan ikke få det til at køre i vista :-(
Avatar billede livse9 Nybegynder
10. december 2007 - 10:42 #6
Det er meget nemt i Picasa; bare marker de billeder du skal bruge, tryk på "eksporter", vælg den størrelse du vil have, fx 900 pixels, det går hurtigt og er nemt. Du kan hente picasa gratis på google. (bare googl på "download picasa").