Avatar billede netro Nybegynder
21. marts 2007 - 21:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Wysiwyg editor

Dette spørgsmål er self. set før, men jeg har ikke fundet noget passende endnu. Jeg søger en Wysiwyg editor, der spytter rimelig pæn kode ud. Den behøver ikke have et hav af funktioner, og den behøver ikke nødvendigvis være gratis, men den skal være nem at implementere i en asp.net app.
Avatar billede snepnet Nybegynder
21. marts 2007 - 21:22 #1
Hvilke har du fundet som ikke er passende?
Mvh
Avatar billede madeindk Nybegynder
21. marts 2007 - 21:23 #2
Denne her er fungerer ret godt :-)
http://tinymce.moxiecode.com/ og er super nem at inplementerer, plus den spytter pæn kode ud.
Avatar billede zeroaim Nybegynder
21. marts 2007 - 22:03 #3
Fungere MS gratis Visual WebDeveloper ikke fint ? Altså jeg har aldrig brugt den, men den ser da fin ud.
Avatar billede keysersoze Guru
21. marts 2007 - 22:04 #4
fckeditor.net
Avatar billede C:\> Juniormester
21. marts 2007 - 22:04 #5
http://www.interspire.com/devedit/ er den bedste jeg kender.
Avatar billede madeindk Nybegynder
21. marts 2007 - 22:05 #6
Er det til at udvikle i?
Avatar billede zeroaim Nybegynder
21. marts 2007 - 22:20 #7
Nåh, det skal være en online editor. Ja så tror jeg da bare du skal se bort fra mit tidligere indlæg
Avatar billede netro Nybegynder
21. marts 2007 - 22:59 #8
snepnet > Generelt set synes jeg der er mange gode på markedet, men fælles for flere af dem er, at de genererer ret grim kode, og jeg gider næsten ikke til at rette op på den bagefter.

http://www.interspire.com/devedit/ laver pæn kode, og den har de funktioner jeg skal bruge, men http://tinymce.moxiecode.com/ lokker nok mest, fordi den er gratis.
Avatar billede snepnet Nybegynder
21. marts 2007 - 23:01 #9
Jeg har tidligere benyttet teleriks kontroller og har været meget tilfreds... Jeg har ikke prøvet deres editor:
http://www.telerik.com/products/aspnet/controls/editor/overview.aspx
Men det jeg har prøvet har været meget gennemarbejdet, veldokumenteret og funktionelt.
Mvh
Avatar billede netro Nybegynder
22. marts 2007 - 00:27 #10
Har prøvet den - fungerer glimrende. Men en anelse dyr, når det bare er til hobbybrug. Jeg tror, at madeindk skal have points for linket. Den fungerer nu ganske godt, og der er ret mange måder at customize den på.
Avatar billede mochr Nybegynder
22. marts 2007 - 17:11 #11
jeg bruger altid freetextbox
Avatar billede netro Nybegynder
04. april 2007 - 00:50 #12
Kommer der et svar?
Avatar billede netro Nybegynder
27. maj 2007 - 13:51 #13
Nej