Avatar billede n0life Nybegynder
21. marts 2007 - 16:59 Der er 15 kommentarer

Windows XP - udseendet!

Hej Eksperter..

Nu ved jeg ikke, om jeg skriver det i den rigtige kategori, men jeg prøver :)

Nu har jeg Win XP og synes udseendet er lidt kedeligt, og har set at APPLE har et ret fedt styresystem i windows..

Samt, har jeg snakket med nogle venner, som siger, at man kan lave ens win XP om, ved hjælp af noget setup/features eller sådan noget..

hvor finder jeg disse ting, til at lave mit windows om?

På forhånd tak
Avatar billede troels_holm Nybegynder
21. marts 2007 - 17:05 #1
Benyt evt. WindowBlinds. Det er et nemt program, som kan lave det traditionelle WinXP til en fantastisk oplevelse.. heh..
Prøv her;
http://www.stardock.com/products/windowblinds/
Hent skins her bl.a.:
http://wincustomize.com/skins.aspx?libid=1
Avatar billede n0life Nybegynder
21. marts 2007 - 17:06 #2
Det behøver ikke nødvendigtvis at være APPLE's udseende, men alle mulige andre er også velkomne! :)
Avatar billede troels_holm Nybegynder
21. marts 2007 - 17:14 #3
Sure.. :o)
Du kan også få et Vista-look hvis det ku friste.. heh..
Avatar billede troels_holm Nybegynder
21. marts 2007 - 17:16 #4
Men hvis det skal være Apple, så:
http://wincustomize.com/skins.aspx?skinid=5835&libid=1
Avatar billede gratis Nybegynder
21. marts 2007 - 17:27 #7
Avatar billede gratis Nybegynder
21. marts 2007 - 17:28 #8
Okay, i'm out of here, have a nice one ;)
Avatar billede n0life Nybegynder
21. marts 2007 - 19:51 #9
Hvis jeg f.eks. skifter til en af de der "skins", vil det så påvirke noget på min pc?

F.eks. spil? - hvis jeg spiller computer spil, vil det stadig køre, som det gør nu, eller bliver det påvirket af skinsne?
Avatar billede troels_holm Nybegynder
21. marts 2007 - 22:06 #10
Det kræver selvfølgelig mere af din PC, da det er et ekstra program Windows skal køre. Så, ja, det vil påvirke din pc.
Men, nej, det påvirker ikke din PC mere end at du stadig vil kunne spille. Det er mere ved opstart o.l. at det tar lidt længere tid da programmet skal "launches".
;o)
Avatar billede n0life Nybegynder
21. marts 2007 - 23:05 #11
Ja okay, det lyder godt..

Hvordan skal de installeres? - Og den der "APPLE-Menu"/"Tab-menu", hvordan får jeg den i windows..

der er et link til den, her: http://www.pcworld.dk/art/8459?page=3

Den kan jeg ik finde ud af at få ned :S .. need help =)
Avatar billede n0life Nybegynder
22. marts 2007 - 16:50 #12
Anyone? :)
Avatar billede n0life Nybegynder
26. marts 2007 - 09:04 #13
Jeg fik godt den der Tab-Menu, men det resulterede i, at jeg ikke kunne spille spil, på computeren.. Så den er slettet igen..

Men kom med nogle svar, så skal jeg uddele nogle points til jer :)
Avatar billede n0life Nybegynder
03. marts 2008 - 22:07 #14
kom med nogle svar, så jeg kan acceptere :)
Avatar billede troels_holm Nybegynder
04. marts 2008 - 10:48 #15
...