Avatar billede cowboy Nybegynder
21. marts 2007 - 15:28 Der er 3 kommentarer

cdata Bold

Hej,

Jeg forsøger at vise noget XML i min flash fil. Jeg bruger CDATA til at lave <br> og mit problem er at jeg også gerne vil lave <b></b>. Jeg har forsøgt, men det hvor jeg sætter det på forsvinder teksten.

Her er min node med CDATA:
<contenttxt><![CDATA[<b>Til 4 personer.</b> <br> Sdfdsffsdfs sdfsdfsf]]></contenttxt>

Den viser fint resten af teksten og den laver også <br>. Det eneste der ikke kommer frem er det som står i mellem Bold tags.

Kan i hjælpe?
Avatar billede _k Nybegynder
21. marts 2007 - 15:43 #1
Det lyder som om du ikke har embedded den bold font. Har du embedded den normale font?
Avatar billede cowboy Nybegynder
21. marts 2007 - 15:50 #2
Jeg har løst det ved at lave to dynamiske tesktfelter og lagt dem ovenpå hinanden.
Det ene har jeg sat til at vise bold tekst. Det andet til at vise alm. tekst.

MEN gad vide hvad er var sket hvis jeg havde oprettet tekst feltet dynamisk?
Avatar billede _k Nybegynder
21. marts 2007 - 15:55 #3
Du skal så bare ha' embedded alle dine fonte i librariet ;)