Avatar billede tytop Nybegynder
21. marts 2007 - 08:31 Der er 2 kommentarer

Hvem kan klare en evt. opgave

Firmaet jeg er ansat i er ved at få lavet en webportale der i indhold minder meget om en webbutik. Samarbejdet med leverandøren er dog gået i hårdknude og vi kan blive nød til at sadle om. Vi har forarbejdet på plads, men mangler implementeringen. Som i en butik skal der vises produkter. Det er dog er lidt specielt er at mange produkter er afhængige af hinanden. Har du valgt et produkt, skal du også vælge et andet.

Der er dog egentlig ikke så mange produkter højest 100 på område, men de vil ligge i op til 7 underkategorier

På Backoffice delen er det nødvendigt at en ikke programmør kan vedligeholde sitet. Da vi vil komme under tidspres vil det være nødvendigt at jeg arbejder sammen med leverandøren hos dem eller hos os.
Sitet skal kunne gå i luften om 1 måned.
Avatar billede badal Nybegynder
21. marts 2007 - 16:08 #1
hvad skal systemet kodes i?
Avatar billede tiller3 Nybegynder
21. marts 2007 - 17:32 #2
Baseret paa kategorien, gaar jeg ud fra at det skal kodes i php. Er det et krav? (Jeg kan godt kode Php, men foretraekker nu Java)

"Da vi vil komme under tidspres vil det være nødvendigt at jeg arbejder sammen med leverandøren hos dem eller hos os."

Har i et kontor eller lignende vi kan vaere i, og hvor er du placeret geografisk?

Og hvor meget tid er der sat af til at implementere loesningen?

Du skriver det skal vaere online om en maaned, men hvor meget af den maaned, skal bruges paa at implementere loesningen?

Nu ved jeg jo ikke om i har besluttet at skifte leverandøren, men jeg har eget firma som implementere websites i java/php, og kunne godt vaere intereset i at lave opgaven for jer.

Du kan eventuelt kontakte mig ved at skrive til Salg@mt3.dk, eller ringe paa 26141511.

Du kan ogsaa fange mig paa gmail (mtilsted@gmail.com)

Martin Tilsted