Avatar billede getline.dk Nybegynder
20. marts 2007 - 11:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Logo/banner

hejsa alle sammen :)

jeg håber der er en af jer det gidder og har lyst til at hjælpe mig.

jeg har min hjemmeside www.grims2.com
det er et e107 system. mit problem er, at jeg ikke er så god til det "grafiske"

jeg manger et logo/banner til hjemmesiden

hjemmesiden omhandler spillet "Neveriwnter nights 2 www.nwn2.com"

i kan hente det logo/banner der på grims2.com her :
http://217.116.243.40:81/ohter+modules/sfm_r6_c2.jpg

det skal meget gerne være samme størelse.

vil gerne ha noget Neverwinter nights 2 "tema" i baggrunden
og så må der meget gerne stå: Grims Tavern 2 + www.grims2.com

jeg håber der er en der gidder og har lyst , jeg takker mange gange på forhånd

Patrick
Avatar billede bill20 Nybegynder
20. marts 2007 - 13:07 #1
Avatar billede getline.dk Nybegynder
20. marts 2007 - 16:35 #2
jge kan faktis god lige baggrunden ! men textet den ser ikke for godt ud kan man ikke lave texten som "Neverwinter nights skrift" ? og rykke det ind på midten so man kan se baggrunden ????
Avatar billede Kengun Praktikant
20. marts 2007 - 17:25 #3
Avatar billede getline.dk Nybegynder
20. marts 2007 - 18:58 #4
kengun det er fedt !!!
Avatar billede getline.dk Nybegynder
20. marts 2007 - 19:01 #5
du skal lige komme med et svar !!! så jeg kan give point
Avatar billede Kengun Praktikant
20. marts 2007 - 21:57 #6
ok, svarer nu. Fjerner mit "tag" når pointsene er overføret :)
Avatar billede getline.dk Nybegynder
20. marts 2007 - 22:06 #7
er gjort
Avatar billede Kengun Praktikant
20. marts 2007 - 22:13 #8
sådan. Du må måske klikke refresh for at se dem uden mit "tag"
Avatar billede Kengun Praktikant
20. marts 2007 - 22:13 #9
Tusind tak for points.
Avatar billede penta50 Nybegynder
23. maj 2007 - 10:50 #10
getline.dk  : Undskyld jeg bruger din tråd, men vil godt i kontakt med kengun ang. design af logo. så hvis kengun ser dette så kontakt mig venligst på penta@netcop.dk,
mvh
johnny