Avatar billede catanha Nybegynder
19. marts 2007 - 16:54 Der er 11 kommentarer

Søger PHP tutorials

Hej Eksperter...

Har nu knoklet med PHP de sidste par dage, og det eneste jeg har fået ud af forskellige PHP tutorials, er en funktion der fortæller datoen... Imponerende! ;)

Jeg giver 200 point til den der kan give mig nogle konstruktive links til PHP tutorials, som kan forklare en PADDEHAT som mig det! Jeg kan det grundlæggende HTML...

Danske eller engelsk tutorials...

Og endnu engang, husk: "For paddehatte som mig!" :)

Betyder altså, jeg ved NADA om php...

- Sebastian
Avatar billede catanha Nybegynder
19. marts 2007 - 16:55 #1
Og drop at anbefale www3schools... Mere uoverskuelig side, har jeg aldrig oplevet... ligeledes er php's egen side www.php.net, lige så uoverskuelig...
Avatar billede mrfunder Nybegynder
19. marts 2007 - 17:12 #3
phptutorials.dk
Avatar billede mrfunder Nybegynder
19. marts 2007 - 17:13 #4
www.phpartikler.dk - that is :)
Avatar billede catanha Nybegynder
19. marts 2007 - 17:21 #5
Har læst phpartikler.dk, og den side forklare det utrolig godt, og dejlig overskuelig... Støder bare på grund når der skal forklares om MySQL...
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
19. marts 2007 - 17:22 #6
http://www.eksperten.dk/artikler/404

..men der ligger flere her på Eksperten - rod lidt rundt i Artikler og du vil finde dem.
Avatar billede catanha Nybegynder
19. marts 2007 - 17:52 #7
henrik6666 >> Har nu læst artiklen, jeg er med, lige indtil man når til databaser, så står jeg af...
Avatar billede dkfire Nybegynder
19. marts 2007 - 20:06 #8
Du undgår nok ikke at lærer om databaser i forbindelse med php.
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
19. marts 2007 - 20:35 #9
Måske det kunne være en god ide at sætte dig en mål - et eller andet du har brug for at få til at virke på din hjemmeside. Det er altid "stort" når noget lykkes men ting tager tid og for mit vedkommende kan jeg sagtens bruge mindst 15 timer på et php script før det virker og det er ind imellem inkl. hjælp fra Eksperten men nu er jeg heller ikke særlig god ;-)
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2007 - 21:20 #10
Avatar billede nicolaib Praktikant
20. marts 2007 - 00:12 #11
Her er også lidt hjælp.
http://www.razor.dk/php/guider/?PHPSESSID=d162e2006fbee5e829d448ea3ce58230
Derudover ved jeg at Libris.dk kører tilbud på PHPbøger for tiden. Tag et kig.
Bøgerne: Start på PHP5 og Start på MySQL er vist gode til at begynde med.