Avatar billede triton Nybegynder
19. marts 2007 - 15:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Alternativ til powerfuse?

Vi har en ny installation af Citrix baseret på win2003.
Det ligger på et 2003 domæne med globale lokationer der logger på.

Vi vil nu gerne havde outlook 2003 konfigureret automatisk når brugeren logger på, (outlook er ikke publisheret i øjeblikket) samtidig med at brugerne benytter forskellige exchange servere.

Vores Citrix konsulenter har rådgivet os at Powerfuse er det eneste produkt vi skal benytte for at løse dette.

Det har jeg som sådan ikke noget problem i, men jeg ville gerne høre fra andre om samme problem, og om de evt. benytter powerfuse eller noget alternativ?

På forhånd tak
Avatar billede triton Nybegynder
30. april 2007 - 10:25 #1
lukker
Avatar billede lordmessiah Nybegynder
28. december 2007 - 21:39 #2
Vi benytter Powerfuse, der hvor jeg arbejder. Har selv været med til at implementere det. Ville ikke vælge andet.