Avatar billede themosh Nybegynder
19. marts 2007 - 07:54 Der er 12 kommentarer

ASP programør søges!

Jeg er lærerstuderende ved Silkeborg lærerseminarium. Jeg vil gerne lave en webside som mit portefølje hvor jeg også kan have alle mine noter oppe, samt gemme links til gode websider. Samtidig vil jeg også gerne bruge siden som min reference til de børn jeg underviser. Da der vil komme mange interessante ting på siden for børn. Derfor kunne jeg også godt tænke mig et forum.

Det jeg i bund og grund skal bruge er et CMS system, hvor jeg kan oprette et tema, eks. matematik/dansk/fysik... og når man vælge et tema så skal siden ændre udseene efter temaet. Jeg vil gerne selv kunne styre dette så i CMS systemet skal jeg kunne oprette nye temaer og ændre i den bagefter. Derefter skal jeg kunne oprette undersider, under matematik fx. brøker, procent, potensregler.... og til disse sider skal jeg kunne indsætte tekst og billeder (gennem mellem hinanden) samt der skal være en box ude i siden hvor jeg kan tilføje gode internet links der passer til materialet, og en anden box hvor jeg kan tilføje relavant literatur.

Derudover vil jeg gerne have en besøgs tæller. Brugerne skal logge ind for at kunne bruge siden, det skal være nemt. Noget med de skal udfylde: Navn, Email, postnr, uddannelse

Derud over vil jeg gerne have et simpelt forum, jeg gør meget i lektiehjælp (de såkaldte lektiecafer) og vil gerne hjælpe folk på nettet også.

Jeg kunne godt tænke mig et pris overslag på websiden.

Jeg er kun studerende så har kun min SU at gøre med samt lidt fritidsarbejde i 2 lektiecafer. Derfor vil jeg ikke betale 50k som jeg har fået af tilbagemeldinger fra nogle web firmaer.

Jeg søger nok mest en studerende der kan sit kram og gerne vil tjene en 2-3.000

Mvh Christian Bøgild
Avatar billede no_doubt Nybegynder
19. marts 2007 - 08:18 #1
mail ?
Avatar billede themosh Nybegynder
19. marts 2007 - 08:21 #2
tordengok@hotmail.com msn samme email hvis de er...
Avatar billede keysersoze Guru
19. marts 2007 - 17:07 #3
no_doubt >> har du dog tid til flere opgaver? Jeg venter stadig på en afslutning på det projekt vi har kørende selvom det nu har stået på et halvt års tid uden nogen feedback... Sådan en service kan themosh og andre vel næppe være tjent med?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
19. marts 2007 - 20:09 #4
Det var alligvel utroligt.
Jeg tror jeg har givet utallige forklaringer i sagen. Og der er grænser for hvad jeg synes er rimeligt.
Avatar billede keysersoze Guru
19. marts 2007 - 20:43 #5
nå - du tænker på den ret du mener du har til at "glemme" ting i aftalen til din fordel samt ændre på betingelserne? Ja - dem har jeg vist hørt, men det er ikke ensbetydende med at det er god forklaring, du går jo heller ikke ned og køber en liter mælk i netto hvorefter butiksindehaveren banker på døren dagen efter du har drukket den og siger at den pludselig koster det dobbelte men at de "glemte" at oplyse det.

Som nævnt engang tidligere er det selvfølgelig muligt fx at slå halv skade eller lignende - men at jeg skal tage hele skaden fordi du "glemmer" ting er vist ikke helt fair... og det er den forretningsmetode jeg mener dine potentielle kunder har ret til at få oplyst.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
20. marts 2007 - 22:54 #6
Jeg synes nu ikke jeg har glemt noget.
Og jeg synes jeg har mødt dig med at jeg vil betale når pengene er der til det.

Hvis du sender en mail med reg. og konto overføre jeg selvf. en kompentation når jeg har dem.

Håber således vi kan ligge striden bag os.
Avatar billede keysersoze Guru
21. marts 2007 - 17:20 #7
hvis den kompentation er tilbudt kunne det da være interessant at høre hvor meget den lyder på da jeg ikke mindes at have sagt ok for en sådan endnu samt ikke mindst høre om en frist, for den har da vist efterhånden været lang - og hvis det hele er så simpelt og vi har en sådan aftale må der næsten ligge noget mere bag din blokering af mig (en blokering hvilket netop gør en offentlig debat nødvendig).
Avatar billede no_doubt Nybegynder
21. marts 2007 - 18:36 #8
Jeg har kommet med forlig flere gange men synes ikke din måde at håndtere det på via msn var særlig rar.
Men hvis du ikke er interesseret i en løsning må det jo være som det er.
Avatar billede keysersoze Guru
21. marts 2007 - 19:04 #9
Det eneste "forlig" jeg har liggende i min messenger-historik er noget i retning af; "det var ærgerligt, der er ingenting til dig" og så er det klart at man ikke er særlig rar når der er brugt tid og kræfter på det - det, samt dette, ville have været undgået hvis du havde været rar og lægge kortene på bordet fra starten, for du oplyste på intet tidspunkt hvad der skete (eller rettere ikke skete)... jeg blev blokeret allerede før det uden info.

Som allerede skrevet er jeg - selvfølgelig - interesseret i en løsning men jeg får jo ingen udmeldinger fra dig udover at alt er tabt. Og så længe jeg har et projekt kørende med dig vil jeg selvfølgelig arbejde på at få det afsluttet - når dette ikke kan ske via vores, engang, normale kommunikationsvej er dette eneste mulighed og kan du ikke lide den (synes selv ikke den er særlig spændende) er du velkommen til at sende mig en mail (eller messenger-besked) med det du mener du har tilbudt som afslutning og så må vi arbejde videre fra det hvis det selvfølgelig er fair for begge parter så projektet kan blive endeligt afsluttet.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
21. marts 2007 - 19:21 #10
Hvilken mail må jeg fange dig på ?
Avatar billede keysersoze Guru
21. marts 2007 - 22:06 #11
same as usual - kim at soze dot dk
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
15. juni 2007 - 23:39 #12
Hah så fik i 2 da lige ødelagt themosh's post :O