Avatar billede simonsigurd Nybegynder
18. marts 2007 - 23:01 Der er 1 kommentar

Ny bærbar

Hejsa,
Jeg skal ud og købe ny bærbar computer men er ikke helt sikker p hvad jeg skal vælge.
Da jeg er ingeniørstud. skal den kunne køre diverse beregnings programmer, Maple, Matlab osv.
Jeg kunne godt tænke mig en IBM da jeg har hørt meget godt om det. Har kigget på en Z60t som jeg ville opgradere til 1 GB-ram.
Har meget harddisk plads på min stationære, så det er ikke vigtig i den bærbare.
Er dette et dårligt valg? Den skal ikke koste så meget da den ikke skal benyttes vanvittig meget!

Mvh
Simon
Avatar billede sofuz Nybegynder
20. marts 2007 - 09:57 #1
Jeg vil helt klart sige at en IBM er det perfekte valg. MEN hvis man kigger på prisen, er IBM Meget dyrere end alle andre Pc'ere. Så det er et smags spørgsmål.