Avatar billede zoltax Nybegynder
18. marts 2007 - 19:41 Der er 7 kommentarer

angående driverere

hej

jeg har fundet ud af at min computer er en:

Product: ThinkCentre M50 8189-D9G

Original description: Intel Pentium 4
2.66GHz (512KB), 533MHz FSB, 256MB, 40GB 7200RPM IDE HDD,
PCI Tower (4x5), Intel 865G, 48x CD-ROM,
Intel 10/100 Ethernet, Windows XP Professional

mit problem er nu at jeg ikke kan få drivere til mit netværkskort, lydkort og skærmkort. jeg har prøvet diverse drivere, men intet virker. ved ikke hvad jeg skal gøre, håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede overloaded Mester
18. marts 2007 - 19:49 #2
Prøv med det her http://www.drivershq.com/
Avatar billede zoltax Nybegynder
18. marts 2007 - 20:26 #3
fedt med de hurtige svar, men har godt set alle diverse købeprogammer.
Er der ikke noget freeware derude som kan afvikle problemet eller evt. noget andet, jeg kan gøre?
Avatar billede screem_brille Novice
18. marts 2007 - 20:31 #4
du henter driveren fra mit link til ethernet, lydkort osv, og installarer dem, men som du kan se er den computer solgt med flere forskellige slags gfx kort, men der ville jeg hente driveren direkte fra nvidia.com ati.com eller intel.com
Avatar billede zoltax Nybegynder
18. marts 2007 - 20:57 #5
"du henter driveren fra mit link til ethernet, lydkort osv, og installarer dem, men som du kan se er den computer solgt med flere forskellige slags gfx kort, men der ville jeg hente driveren direkte fra nvidia.com ati.com eller intel.com"

problemet med det er at jeg ikke ved hvilke producent eller type kort jeg har i computeren. Jeg ved at de er integreret/onboard i bundkortet og processoren er en Intel.  betyder dette at alt i bundkortet er intel? hvor kan jeg se hvilke hardware jeg har i computeren detaljeret f.eks. hvilke type og model der er i?
Avatar billede screem_brille Novice
18. marts 2007 - 21:02 #6
har du overhoved gidet kigge på det link jeg gav dig ? det er over DIN computer, og der er kun ET linkt il f.eks dit netkort, så det virker lidt underligt at du kan spørge om hvilken du skal benytte....
Avatar billede zoltax Nybegynder
19. marts 2007 - 16:16 #7
ja, men nu er det også bare fordi, jeg har prøvet den der hjemmeside, men det virkede ikke. jeg prøvede igen (for sjov) at installere en ny driver til mit lydkort, men der skete stadig ikke noget.