Avatar billede diyar Nybegynder
18. marts 2007 - 18:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows Installations Problrm

Jeg har problemmer med at installere XP på min bærbar.
Det er en HP Pavillion DV6000, med Intel Centreno Duo. Jeg har mistet min Recovery CD, men da jeg prøver med Windows XP Pro/Home, den når til der hvor man kan vælge at reperere eller trykke Enter for at installere Windows, men når jeg trykker på Enter så står der at den ikke kan finde min Harddisk!!!!!!!!

Plizzzzz Help
Avatar billede peet-49 Novice
18. marts 2007 - 18:06 #1
Du har sikkert en satadisk, da skal du under indlæsning af filer under indstallation trykke F6
Avatar billede diyar Nybegynder
18. marts 2007 - 18:10 #2
det har jeg gjørt, men så når jeg til et sted hvor der står at jeg skal trykke på enten S eller Enter. jeg ved ikke hvad den der S er til?
Avatar billede peet-49 Novice
18. marts 2007 - 18:13 #3
S-hvis du har flere enheder(det har du ikke)enter trykker du.
Avatar billede diyar Nybegynder
18. marts 2007 - 18:18 #4
det gør jeg også, men så kommer jeg da til samme problem.
Avatar billede plex85 Nybegynder
18. marts 2007 - 22:39 #5
Du skal efter F6 putte enten en sata driver på diskette eller cd.
Avatar billede peet-49 Novice
19. marts 2007 - 09:52 #6
plex85->Hvorfor laver du min kommentar om til et svar 18:06:31  indlæsning af filer under indstallation trykke F6
Avatar billede peet-49 Novice
19. marts 2007 - 09:52 #7
:)
Avatar billede diyar Nybegynder
19. marts 2007 - 11:37 #8
Jeg kunne ikke bruge diskette fordi jeg havde ikke diskette drev, og den gad ikke med CD, for den tjekkede kun efter diskette drev, men så gik jeg ind i biosen, og sat noget fra, så virkede det. men du får alligevel point, for jeg fik vide af dig at det var fordi det var SATA harddisk. Tak
Avatar billede peet-49 Novice
19. marts 2007 - 11:52 #9
Takker - du har sikkert desablet reed i bios.