Avatar billede klaaes Nybegynder
18. marts 2007 - 17:58 Der er 1 kommentar

Brugeroprettelse i Typo3

Hej,

Jeg er lige begyndt at arbejde med Typo3.
Jeg ønsker at man på hjemmesiden kan tilmelde sig som bruger, og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.
Jeg har installeret Frontend User Registration extension: http://typo3.org/extensions/repository/view/sr_feuser_register/2.5.6/ . Men synes overhovedet ikke manualen beskriver, hvordan man rent faktisk får lavet en side med en registreringsformular der kan udfyldes.

Hvordan gør man det?

På forhånd tak.
Avatar billede klaaes Nybegynder
19. marts 2007 - 14:32 #1
Kan det virkelig være rigtigt at der ikke sidder nogen Typo3-eksperter der lige kan svare på det?