Avatar billede spine Nybegynder
29. maj 2001 - 13:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

flere processorrer i NT

Hej
Vi har en NT server kørende på en netfinity5500, der sidder en pent 2 350 i den, og jeg ville gerne have en mere i, det er et dual-bundkort der sidder.
Spørgsmålet er om jeg skal foretage mig noget udover fysisk at sætte processoren i, en geninstallation vil ikke blive aktuel !
Avatar billede nuna Nybegynder
29. maj 2001 - 14:53 #1
Du skal opgradere NT softwaren, så finder den automatisk ud af at den har fået en ekstra processor.
Avatar billede kgj05 Nybegynder
29. maj 2001 - 15:04 #2
Vigtigt: BIOS opdater din server først...

H U s K : BACKUP BACKUP BACKUP først ....

Da NT installere en multi-processor kerne standard på en IBM Netfinity 5000 kan du blot isætte en ny processor meeeeeeen jeg har en del gange set at det ikke fungere lige sådanne !!!!
Så derfor BACKUP BACKUP BACKUP
En del af de NF5500 jeg har haft med at gøre kom aldrig i luften igen men måtte ominstalleres - jeg vil sige der er en 50-50 % for at det virker!
Avatar billede spine Nybegynder
29. maj 2001 - 15:13 #3
nuna>> opgradere?????????

kgj05>> ok jeg kaster mig ud i det....takker
Avatar billede nuna Nybegynder
30. maj 2001 - 01:26 #4
Jeg købte 2 stk workstations, og senere ekstra processorer til dem, iførste omgang \"så\" de ikke de ekstra processorer, så reinstallerede/\"opgraderede jeg dem, jeg mener at det var ntkernel.exe der blev udskiftet med een der understøttede flere processorer.

Nuna