Avatar billede disdis Nybegynder
18. marts 2007 - 01:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Simpel automatisk animation af jpg billeder i Flash

Jeg ku tænke mig at få nogen jpg-photos animeret på et website. F.eks. 10 billeder der fader ind og ud automatisk.
Det lyder meget enkelt, men Flash indeholder et hav af muligheder, så det kan være svært at få overskue, hvordan man får det lavet så enklet som muligt.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
18. marts 2007 - 01:31 #1
prøv at hente min www.kragekjaer.dk/fotoAlbum
Avatar billede disdis Nybegynder
18. marts 2007 - 01:56 #2
meget flot > kragekjaer
det jeg tænkte på er netop det som du har på forsiden. F.eks. din kundeliste.
Og de andre, websites list. Jeg forestiller mig at man kan impotere jpg billeder og så på en enkel måde få dem til at fade ind og ud AUTOMATISK
Avatar billede kold6000 Nybegynder
18. marts 2007 - 10:12 #3
hold da op det dit fotoalbum ser godt ud.
Er det noget der er tilgængeligt for andre eller er det noget med Copyright til hr. Kragekjaer :-)
Avatar billede kragekjaer Praktikant
18. marts 2007 - 12:51 #4
du kan jo downloade det gratis ved tryk på logoet
Avatar billede disdis Nybegynder
08. april 2007 - 22:58 #5
lukker