Avatar billede mortenernst Juniormester
29. maj 2001 - 13:30 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Nedlukningsproblemer!

Ca. hver anden gang jeg slukker min computer (windows 98SE) fryser den på skærmen: \"Vent et øjeblik mens computeren slukkes\"... Jeg har hørt, at problemet kan løses med en simpel \'upgrade\' fra microsoft... Er det rigtigt og hvordan finder jeg den i så fald?
Avatar billede dar Nybegynder
29. maj 2001 - 13:36 #1
JEG tror upgraden hedder Windows 2000... Det VIRKER i det mindste!
Avatar billede spine Nybegynder
29. maj 2001 - 13:39 #3
Du skal bare gå på windows update siden, enten via linket direkte i din startmenu eller følg dette link.:
http://windowsupdate.microsoft.com/?MSCOMTB=ICP_Download|Windows%20opdateringer
husk at kopiere hele linien ;-)
her skal du finde den opdatering der hedder noget med \"windows98 se nedluknings problem\"
Avatar billede kgj05 Nybegynder
29. maj 2001 - 15:50 #4
Du skal BIOS opdatere din maskine. Det gjorde jeg og det virkede !