Avatar billede polse Nybegynder
17. marts 2007 - 19:57 Der er 2 kommentarer

whileløkke+udskrive på række, ikke nedadgående

På en side rower jeg nogle ting fra en database ud i nogle celler i en tabel. Der er 2 ting der skal rowes ud 7 gange (da det er hvad tabellen i databasen indeholder) Det gør jeg i en hvileløkke. Tingene kommer dog også ud på siden, men gør så bare at siden bliver MEGET lang. de skal istedet udskrives 3 på første række og 4 på næste, istedet for nedenunder hinanden. Kan man lave en form for dynamiske breaks?
Avatar billede radion Nybegynder
18. marts 2007 - 07:15 #1
prøv evt. at smide din kode, din beskrivelse er en kende svær at forstå syntes jeg
Avatar billede polse Nybegynder
18. marts 2007 - 12:54 #2
har desværre min kode derhjemme, hvor jeg selvfølgelig ikke befinder mig lige nu:-) men vil prøve at forklare det lidt bedre:-) Det drejer sig om at jeg skal have udskrevet nogle felter fra en databasen. Det er en overskrift(på en sanger) og et billede(fra en cd) fra en bestemt tabel. Altså 2 felter. I tabellen er midlertidig 7 billeder og 7 overskrifter. Jeg udskriver så dette via en whileløkke. Informationerne bliver så spyttet ud under hinanden. Det jeg gerne ville var at den første række viser de første 3 cd ´er og den næste viser de sidste 4 cd ´er. Så vi altså i alt har 2 rækker, frem for 7 under hinanden!