Avatar billede aamodtod Nybegynder
17. marts 2007 - 17:44 Der er 3 kommentarer

Hjelp driver til Maxtor 6L160M0

Hei
Jeg har kjørt en masse tester for å teste om min computer er kalr for Vista. Alle testene har gitt meg "grønt lys".
Jeg har en Dell XPS 600
Så jeg gikk til innkjøp av oppgradig til Visma Ultimate.
Men, når innstallasjonen skal stare får jeg beskjed om at jeg må oppgardere driveren til "SCSI and RAID controllers: Maxtor 6L160M0" - Hvorfor kommer dette nå og ikke i de testene jeg har kjørt...?

Noen som vet hvor jeg kan finne en oppdatert driver til SCSI and RAID controllers: Maxtor 6L160M0

Takker for svar :-)
Avatar billede strych9 Praktikant
17. marts 2007 - 18:12 #1
Du skal tilsyneladende benytte nVidiaMediaShield driveren.
Avatar billede aamodtod Nybegynder
17. marts 2007 - 18:18 #2
OK. hvor finner jeg den (og den som er riktig for vista...?)
Avatar billede strych9 Praktikant
17. marts 2007 - 18:32 #3
hmm jeg er nærmest tilbøjelig til at sige spørg Dell. Du har vist 24x7 telefonsupport på XPS maskiner, omend det er på engelsk, så ring og spørg nu. Hvis de ikke er til nogen hjælp så få i det mindste oplyst hvilket chipset og hvilken RAID controller der sidder i maskinen?
Det er nForce af en art, men ikke til at sige hvad præcist.