Avatar billede blumsted Nybegynder
17. marts 2007 - 15:36 Der er 1 kommentar

Transparent Gif

Hej...Er der en der kan forklare mig hvorfor jeg ikke kan få gjort baggrunden på mit gif billede transparent i VB 2005 versionen?Det fungerer ok i VB6 når jeg sætter Appearance til 1-3D under Properties...

M.V.H.  Kim
Avatar billede peerlarsen Praktikant
04. april 2007 - 00:00 #1
Det burde du nu heller ikke have nogen problemer med. Det virker fint hos mig. For øvrigt burde du måske bruge PNG filer i stedet. Der kan du have mange farver med, med en transparent baggrund.